Kijk toch eens wat een mooie, eenvoudige dial. Geen overbodige tekst. Lollige blauwe lollipop op de contra gewicht.
Mooie foto ook.
Tja. Ik betaal niet voor de doos. Dan heb ik liever dat het geld in de wijzerplaat gaat zitten.
Leuk!
NewLimitedMen’s
SBDY137
プロスペックス
Diver Scuba
110,000 円(税込)
2025年7月 発売予定
JAWS 50周年記念 限定モデル
世界限定:5,000本(うち国内:700本)
Voor € 670.
Ja, die vind ik gewoon echt leuk! Ik zou zelf dan voor de ‘Gene Kranz’ (de lichte, dus) gaan.
( het origineel)
En 460 euro is ook nog te doen.
Seiko has announced three new Prospex models including a pair of PADI special editions.
The SPB501 (SBDC205 JDM) PADI SE has a green dial with a water pattern. It has a stainless steel case measuring 40 x 13 x 46.4mm and utilizes the 6R55 calibre. It is provided with a bracelet and a fabric strap made from upcycled fishing nets.
1.700,00 €
The SRPL53 (SBDY135 JDM) PADI SE has a green dial with a water pattern,
650,00 €
the SRPL51 has a plain blue dial. Both have stainless steel cases measuring 41.7 x 12.3 x 49.5mm and utilize the 4R35 calibre.
650,00 €
Review PADI 'S
Die 24 uurs subdial irriteert me mateloos, waarom geen small second
Micro adjust (ja ja divers extension…) op een spb5….super.
Wat een topper!!
Geplande release op 11 juli 2025
CREDOR GCBY993
De Gold Feather is nu verkrijgbaar met een model met Arabische wijzerplaat
Gold Feather is een collectie die Credor heeft ontwikkeld als een dun dresswatch die perfect is voor het moderne tijdperk. Het is een erfgenaam van de dunne mechanische horloges die Seiko in de jaren 60 nastreefde. Gebaseerd op het concept “dun als een veertje, licht, luchtig, glanzend en elegant”, is het gemaakt met de geest en vaardigheid van een meestervakman en met zorgvuldige aandacht voor detail.
Productinformatie
Productnaam
GCBY993
Aandrijfsysteem
Mechanisch handopwindbaar
Kaliber nr.
6890
Koffermateriaal
roestvrij staal
Bandmateriaal
Krokodillenband (bruin)
Drievoudige sluiting (roestvrij staal)
Glasmateriaal
Doosvormig saffierglas (met antireflectiecoating aan de binnenkant)
Wijzerplaat
ivoor
nauwkeurigheid
Gemiddeld dagelijks verschil +25 seconden tot -15 seconden
maat
Lengte 43,2 mm Breedte 37,1 mm Dikte 8,0 mm
Overige specificaties
Gaat ongeveer 37 uur mee bij volledige opwinding.
22 juwelen.
Transparante achterkant.
waterdicht
Waterdicht voor het dagelijks leven
Magnetische weerstand
kan zijn
Prijs:
GCBY993
1.320.000 yen
( Koopje € 8.000 )
Ontzettend mooi, wat mij betreft👌🏻
Damn, son. Dat zou een mooi Exit horloge voor me zijn.
Fraai! Als je een mooie dresser (geen edelmetaal maar soit) zoekt, is dit wel een mooie optie en hoef je geen organen voor te verkopen.
Oeh, die SPB vind ik best leuk
Wel benieuwd hoe de dial er in het echie uitziet; het lijkt wat simpel. Kleur is tof, stoffen band vind ik mooi eruit zien maar zou ik waarschijnlijk niet snel dragen…