Nieuwe Seiko modellen 2025. This time it's personal

Dat is fair. Misschien is het beter om te zeggen dat ik persoonlijk liever 400 euro in een oude sok stop zonder rente met de kans dat ie gewassen wordt omdat ik geen waarde toeken aan een digitaal horloge.

1 like

Kleiner, platter, minder lomp, en daadwerkelijk leuk, metalen kast en bracelet (voor alle G-shock resin modellen), en het is van de uitvinders van het LCD horloge. En het quartz horloge. :slight_smile:

G-shocks vind ik heel erg lelijk en heel erg naar, maar een Casio uit hun vintage serie is wel cool. Merk op dat die F91W en aanverwante modellen ook maar voor 30m WR in de boeken staan, dus die betere waterdichtheid is heel erg een G-shock ding, en geen algemeen Casio ding.

Contant geld is voor Duitsers en oude van dagen, en oude sokken horen in de kliko (als ze stuk zijn) of gewassen en gevouwen in de sokkenla (als ze niet stuk zijn). Ik begrijp dat iemand niet van digitale horloges is, maar vond dit een hele rare. Ik zou die 400 ballen in een investeringsfondsje storten, die gaan als een dolle op het moment.

1 like

Voor de dames een limited edition
en alleen verkrijgbaar bij de SeikoBoutique in Engeland.

Black Sold out

3 likes

Moeilijk ding wel. Maar doet mij denken aan Seiko Lassale modellen uit de jaren '80:

Al ff m’n ogen open naar zoiets in goede staat voor een leuke prijs, leuk voor mevrouw Gee :grimacing:

5 likes

Smaakvol

Goedemorgen :slightly_smiling_face:

13 likes

MAZDA SIRIT RACING, een team van autofabrikant MAZDA, heeft een chronograafmodel uitgebracht dat zich onder het motto “Samen de uitdaging aangaan” inzet om motorsport toegankelijker en leuker te maken.

Dit sportieve chronograafhorloge is geïnspireerd op de Mazda Spirit Racing-racewagens die over het circuit razen en heeft een glimmende zilveren wijzerplaat met opvallende oranje accenten.

Naast de hoogwaardige band van echt leer, wordt het geleverd met een originele polyesterband die zowel lichtgewicht en comfortabel om te dragen is, als zeer duurzaam.

Op de achterkant staat het logo “MAZDA SPIRIT RACING” en het serienummer gegraveerd.

Het wordt geleverd in een speciale originele doos.

[Verkoopinformatie]
・Officiële MAZDA EC-site
https://www.mazdacollection.jp…

[Productvragen]
https://www.mazdacollection.jp… Voor
vragen over productspecificaties kunt u bellen naar 0120-386-919 (Mazda Callcenter).

Prijs: 69.300 yen (inclusief belasting) omgerekend €395.

13 likes

10 likes

14 likes

Die met groene wijzerplaat vind ik wel leuk :smiling_face:

This item cannot be purchased because it is not eligible for overseas sales

Toch zonde, ik vind m gaaf

1 like

Ik snap die lokale exclusieve modellen nooit helemaal vanuit business perspectief. Ik zou die groene ook gewoon makkelijk willen krijgen. Zou ook best een hit kunnen zijn. Waarom dan al die potentiële sales mislopen.

Dat geld ook voor alle limited edition en drop modellen van tegenwoordig. Zal wel met de hype te maken hebben ofzo.

3 likes

Daar is wel wat op te vinden…

1 like

Jammer van de rode accenten ipv oranje.

1 like

Buyee Cart is a shopping cart tool for delivering Japanese products worldwide.
Items you like from Japanese sites can be shipped straight to your door.

Ik vond het een topconcept. Ik was meteen enthousiast. Enige nadeel is dat ze niet buiten Japan leveren blijkbaar.

Als t allemaal weer zo moeilijk is dan haak ik af. Dat zegt misschien meer over mijn motivatie en is het daarom (voor mij) maar een goede zaak dat het niet kan.

2 likes

Dat is idd wel apart, oranje pusher en cijfers op de bezelring maar rode seconde wijzers

Ik denk dat er n verschil is in de gebruikte spullen en daardoor t verschil in prijs. De toetoise heeft n 6r uurwerk, terwijl de tank clone volgens mij n veel goedkoper quartz uurwerk heeft, waardoor er misschien wel budget over is voor saffier? Ook n leder bandje is denk ik kwam kostprijs goedkoper dan n metalen band van de prospex samurai.

Ik vermoed dat het n veeg was ipv kras. N kras verdwijnt volgende mij niet zo maar. Vuil of oxidatie v die stoel op t glas is gekomen zou wel door misschien zwemmen of wassen wel kunnen zijn verdwenen zonder dat je er op hebt gelet.

Strak die nieuwe sluiting met zo te zien weer n ratchet extentie. Net als de oude praktisch en denk ook weer lekker lang. Alleen jammer dat uitgestrekt t er niet zo fraai uit ziet als bij de Glidelick v Rolex of die v Omega.

SPB545 JDM Limited Edition 4.000 pcs

17 likes