Nieuwe Seiko modellen: to Infinity and beyond!

Haha, dat snap ik wel. Toch vind ik de kleur juist wel wat hebben. Heb niets bruins maar vind het best een chique tint. Ik vind eerder dat bruine deel van de bezel minder, helemaal zwart had ik fraaier gevonden.
Deze structuur en kleur deden mij een beetje denken aan van die spanen van bewerken van brons, van die korte scherfjes… Als je begrijpt wat ik bedoel :grimacing:

1 like

Heel gaaf!

Wanneer je kinderen kan bekoren heb je de heilige graal in “het” economisch verdienmodel.

Seiko 145th Anniversary Limited Edition
NEW Prospex Speedtimer

Ter ere van het 145-jarig jubileum van Seiko is er nu een speciaal gelimiteerd model verkrijgbaar dat de geschiedenis van Seiko weerspiegelt.

In 2026 viert Seiko zijn 145-jarig bestaan. Sinds de oprichting in 1881 beschouwt het bedrijf horloges als een mogelijke oplossing voor maatschappelijke uitdagingen. Het streeft voortdurend naar innovatie en houdt vast aan de filosofie van oprichter Kintaro Hattori om “altijd een stap voor te zijn op de rest”. Deze nieuwe Speedtimer mechanische chronograaf is voorzien van warme goudkleurige accenten die symbool staan ​​voor succes en voorspoed.

8 likes

De helaasheid der dingen. 4mm te groot, 1,5mm te dik.

Best mooi gedaan wel, verder.

We zijn inmiddels in 2026…daar is het vervolg van dit topic.

2 likes

De opvolger van de 040:

SZQV041 SEIKO VINTAGE DESIGN WATCH x NANO UNIVERSE

$380

11 likes

Wil ik wel.

4 likes

De jaws lijkt me ook gaaf

1 like

Nieuwe Seiko 5’s:

4 likes

Mooi! :star_struck:

8 likes

Dat mooi zal wel een beetje afhangen van hoe de kleur van de wijzerplaat in het echt is. Zo’n render blijft qua kleur toch een beetje gissen.

Was dit in 2025?

1 like

Waarom een topic per jaar?

1 like

Ja dat zei ik ook al. Moet je telkens opnieuw in de gaten houden.

Aangepast. :smile:

3 likes

Maakt mijn ook niets uit, maar dan moeten die anderen eigenlijk gesloten worden toch? Nu moet ik 2 threads in de gaten houden en dat kan ik allemaal niet aan :wink:.

1 like

Er was nog geen 2027 topic toch? Of?

1 like

Jawel hoor.

2 likes

Noice