Nieuwe Seiko SRP043

Mooi klokje maar dat kan ook niet anders aangezien ik deze zelf ook heb:

mooie foto!

Seiko is natuurlijk altijd goed(tu)
Stoer klokkie wel. Veel draagplezier er mee.
Gr,
L.R.

mooi stoer horloge, geheel mijn keuze. (tu)
staat ook op m’n lijst.
veel plezier ermee.

Erg mooi!

Haast jammer dat dit klokje een datumvenster heeft, zonder datum zou hem nóg mooier maken imho.

Het is een stoer ding. En het wordt een “klassieke” Seiko.

Ik heb deze in mijn bezit gehad. Verkocht omwille van het flipperen. Maar deze komt zeker terug. Ik weet ondertussen waar ik deze aan een zacht prijsje kan kopen.

Geweldige klok!(tu) heb namelijk exact dezelfde. Draagt heerlijk op de pols en is lekker aan gewicht.

Loopt superieur, afwijking is nihil bij dagelijks dragen en s,nachts op het nachtkastje in de laatste 10 dagen 3 seconden langzamer dan mijn zender gestuurde klok.

Zo ook mijn skx 009 (wat een heerlijke subdiver is het toch) met lumpyband 4 weken geleden op vakantie meegenomen en in 12 dagen tijd een afwijking ongeveer 4seconden in de min.

Kijk dat zijn afwijkingen waar de grote “merken” die 10 tot 30 keer duurder zijn rode wangetjes van krijgen. Het blijkt gewoon weer dat Seiko , ondanks dat het een gewoon een no nonsens merk is en voor iedereen bereikbaar grootse prestaties neerzet en gewoon qua nauwkeurigheid absoluut niet onderdoet voor de exclusievere merken.

Niks mis met Rolex, Breitling en Omega, waarvan de laatste 2 er ook modellen bij mij in bezit van zijn maar de prijs is toch echt meer AUW!:smiley: en tja je koopt zo nog wel eens weer even een Seikootje erbij voor de leut, wat een wereld merk is het toch:~

Seiko zal bij mij altijd om de pols blijven hangen, gewoon omdat het een eerlijk en heerlijk symphatiek merk is.

thnx iedereen, ik ben er ook nog steeds erg blij mee, en idd, hij loopt perfect op tijd!