Een combi oranje/rood, veel slechter kan je het niet verzinnen… 
nee, dat wordt " um " niet.
Mweh, ik sla een rondje over…
Groot fan van the Governor, maar deze Squale is niet te pruimen!
Ik heb niks met de TGV, ook niet met andere treinen trouwens. 
Ik zet hier vraagtekens bij
Ik zie ze niet?
Meh. De reeds bestaande modellen doen me meer.
Wat kleur aan een horloge kan leuk zijn maar dit gaat me wat ver. Liever een standaard Squale!
Een hommage of goedkopere alternatief van een blackbay. Maar niets voor mij. Geef mij maar die blauwe squale
En 100 stuks moet geen probleem zijn voor TGV.
Kijk af en toe. Soms ok soms full of crap
Ik vind TGV altijd wel leuk om te kijken om zijn enthousiasme en het feit dat hij horloges niet gesponsord “plugged”.
Overigens was hij al heel lang fan van Squale dus deze limited was niet meer dan een logische volgende stap.
Sluikreclame? Misschien! 
Het horloge vind ik zelf overigens minder geslaagd; blauw blijft toch het mooiste!
Rode bezel met oranje wijzer vloekt. Verder vind ik TGV een aardige peer, maar ik ga geen goed geld betalen om met zijn logo op de pols rond te lopen.
Dan vind ik de normale Squale wijzerplaat met datum beter, ook omdat ik de print-markers bij 9, 12 en 3 uitermate lelijk vind.
Kortom: Deze Squale bestaat niet, gaat niet bestaan en heeft nooit bestaan in mijn hoofd. Want dat zou betekenen dat ze de 1521 verneuken. En dat zouden ze toch nooit doen, ja toch niet dan?
Had al niks met Squale, maar deze is niet om aan te gluren.
TGV en zijn kanaaltje zijn leuk, maar werd op een moment wel Urban Gentry moe. Nu kijk ik alleen nog maar af en toe en als de titel mij aanspreekt.
Deze Squale mag hij van me houden.
Vier planken (vraagteken)
Sowieso de naam spreekt mij al niet echt aan. TGV Lion-Shark. Squale betekent al haai en dat staat al onderin. Dan was Lion of Leone bovenop al genoeg geweest en mooi kort + optisch mooier.
De grijs-blauwe sunburst is wel leuk. Voor de rest zie ik weinig meerwaarde. 100 stuks zullen wel binnen 24 uur verkocht zijn. Dat hou je toch niet tegen.
“No date” optie is altijd fijn. Hoewel de bezel en wijzerplaat goed samengaan vloekt de oranje wijzer daar idd wat mee. Vind de indices wel kunnen zo.
Dat. Is wel netjes uitgevoerd verder.