Ik bedoel: een reissue maken van iets dat al bestaat, dat is toch per definitie saai? Koop dan het originele horloge.
Dat is in dit geval inderdaad het beste advies wat mij betreft!
Ik sla even over !!!
Serieus?? Is ie al uitverkocht ook?
In tegenstelling tot velen vind ik deze echt gaaf! Een datum vind ik echt niet per definitie fout, hier zit een mooi venstertje omheen, echt prima als balans tegenover de subdial die gave retro kleurstelling heeft. Mooie plaat, fraaie indices en sportieve kastvorm in de juiste maat.
Enig minpuntje vind ik dat de subdial geen diepte heeft (als ik het goed zie) en op de plaat lijkt gedrukt.
En de prijs is iets aan de hoge kant natuurlijk, maar ja 125 exemplaren…
En inderdaad uitverkocht, ben ik weer enkele uren te laat, net als destijds de speedy tuesday…
Gelukkig was ik wel de eerste in NL die de Autavia 2017 geleverd kreeg. Op leer, terwijl ik 'm op metaal had besteld. En dus weer wachten, want Tag Heuer NL kon me niet vertellen wanneer die ooit gaat binnenkomen hier. Blijkbaar schijnt dit allemaal te kunnen in horloge land.
Dus dat.
Prachtig horloge, en een goed verhaal achter een reissue. 38 mm
Over de opmerking: ‘koop dan het origineel’ lees ik liever overheen. Er zouden er maar twaalf bekend zijn… dus denk dat het origineel kopen niet makkelijk wordt…
Oh, ik ben wel heel benieuwd naar het domed saphire.
En weer een lade in!
Vind het wel een van de meest geslaagde “Hodinkee” horloges. Maarrrr… Ondanks slechts 125 stuks is dit nu wel de zoveelste limited for Hodinkee in zeer korte tijd. Zo gaat het unieke van een Hodinkee ltd er behoorlijk van af.
Omega doet dat al een tijdje, Domed Sapphire. Erg mooi vind ik
Dat was mij niet bekend, dus op naar deze
Mooi man