Nieuwe Timex -reissue

In onderweg. Tzt picture.

Via gezocht advertentie ook eentje in huis.
Ander bandje waarvan ik hoopte dat het zou passenā€¦past inderdaad. Fotootje met op de achtergrond de donor van het bandje.

11 likes

Lijk mij een beetje down-grade met gevouwen band links maar dat heeft de Casio bandje ook.

erg geslaagd!!!

1 like

Staat erg goed!

1 like

Klopt, maar is wel een comfortabel bandje met een normale vouwsluiting.

Even gekeken wat er de plaatser gezegd had hierover:
ā€œJust eBay searched 18mm jubilee, methinks I paid $18 for it. Make sure itā€™s a hollow links/stamped clasp one to add to the vintage-nessā€

1 like

Hele toffe band!

Die jubilee is wel heel vet.

2 likes

Die sluit mooi aan zeg.

1 like

Tijdelijk tot ik een beter bandje heb gevonden. Haha grapje! :joy:

4 likes

Nu nog iets vinden tegen die krassen, want die pakt hij bij het minste wel opā€¦ iets van een tophat saffiertje misschien?

Nato was natuurlijk maar een grapje, dit bandje staat em veel beter

5 likes

De band van de AE-1200WH past, maar ziet er mi niet uitā€¦ jammer want dat is een fijn bandje.

Het originele bandje trekt mij teveel aan de haren, kan ik echt niet dragen, helaas.
Ik heb de onderkant van mijn arm al onthaart met de OneBlade, :grimacing:maar het helpt amper.

3 likes

Hier ook binnen!
Geinig ding wel. Ben mijn Aquis, Aquaracer of Seamaster gewend. Dan is dit maar een licht gevalletje om de pols! :joy:
Misschien ook ander bandje erbij zoeken voor wat meer gewicht in de schaal. :crazy_face:

6 likes

Dat is inderdaad balen, en een gewone milanese?

Die heb ik helaas nietā€¦
Ach ja, wel weer een reden om weer te gaan winkelenā€¦

1 like

Bij de Lidl verkopen ze regelmatig horloges met een milanese band voor nog geen tientje :laughing:

1 like

ik heb hem net weer in de kist gelegd, mij ook teveel haren getrekā€¦ ik wacht even tot de nieuwe band binnen is.

1 like

Oef daā€™s inderdaad geen porumā€¦

Toch maar een zoā€™n a158 scoren dan.

Overigensā€¦ na 3 dagen is mijn TQ nog steeds niet onderweg :rage:

1 like