Nieuwe Timex -reissue

ai das niet fijn inderdaad…maar geen ander bandje erop? een milanese zou deze ook wel staan. Wel een lastige banden swapper met die inkeping

Dankje voor de tip, ik was al op zoek naar een leuke swapper, alleen door dat taps toelopen van die band en de aparte vormgeving van de behuizing wordt iets passends zoeken wat lastiger.

No thanks.:ok_hand:

Heb je al foto’s gezien van de combinatie met de casio band?

zie video. Wel dom om de originele bandje in te korten door het af te breken.

5 likes

De Casio band in het filmpje staat goed op de Timex Q!

Dacht ik ook. Zeg het voort, zeg het voort.

1 like

Looking good :ok_hand:

Haha nu wel “-)

1 like

Casiootje besteld op de baai, nu weer een Timex te pakken krijgen. De vorige verkocht vanwege dat pokkenbandje.

3 likes

Casio onderweg als wissel-band. Lijk me een goede en niet al te dure oplossing.:sunglasses:

Nou ze nemen wel hun tijd…:sweat_smile:

5 likes

Mocht iemand er nog eentje hebben liggen… Ik zou hem graag proberen!

Timex Italia is wel erg relax met handling and prossesing orders. La Dulce Vita:snail::snail::kick_scooter::kick_scooter:

1 like

Ik wilde je nog tippen…

1 like

Ik heb hem niet liggen… maar draag hem dagelijks, als je in de buurt van Apeldoorn woont/bent mag je altijd even langskomen om te passen of te kijken. Ik doe die van mij sowieso niet weg :sunglasses:

1 like

Trouwens een dikke tip voor het terugzetten van de tijd morgen, trek alleen de kroon eruit en wacht een uurtje, de dag kan je niet verzetten op dit ding, dat is echt een drama. Die kan je alleen verzetten met de uren wijzer door te draaien na 12 uur

1 like

Thát’s the spiritq, AlcoS, yóu’re

  • a good sport
1 like

Good Afternoon

Unfortunately your order wasn’t processed due to lack of stock however we have stock arriving early next week so your order will be processed then and you will receive confirmation of this. Please accept my sincere apologies for the delay.

Kind regards

Als reactie op mijn email met de vraag naar de status van mijn bestelling.

3 likes

Mooi. Ik heb ook een “alert” instelling: zal mij benieuwen of het werkt :slight_smile: