Nieuwe toolwatch

Dan zou ik je 1 van de Scurfa’s aanraden, echt geweldige horloges, allen < € 150,-. Engels vakmanschap, dus ook geen importkosten, lag bij mij in 3 dagen op de deurmat.


4 likes

Heb deze vele vakanties met plezier gedragen. Hoewel ie hoger Is dan de gemiddelde gshock en menig ander horloge, draagt ie kleiner/fijner dan een 5600 om mijn pols. Bij de 5600 heb ik nog steeds inkijk en bij de gw2500 amper.

Bovendien vind ik de combi ana digi erg fijn. De tijd aflezen vind ik prettig op n analoog horloges. Maar de functies bedienen/instellen/aflezen vind ik weer fijner van een display.

http://www.casio-europe.com/press/files/CASIO_G-SHOCK_GW-2500BD.jpg

Hij is er ook in andere kleuren

http://www.casio.com/resource/images/large/gw2500_large.jpg

Nieuw volgens mij nog steeds boven budget, maar occasion misschien?

Gisteren bij de VenD een g-shock voor weinig op de kop getikt. Een GA-100 1A2ER

Ben er blij mee. Hoewel mij monster het nog steeds goed doet. Heb hem even na laten kijken. Er zat een behoorlijke rammel in het uurwerk. De rotor bleek volledig los te liggen. Bijzonder dat hij nog liep en gangreserve kon opbouwen. Nu dit is opgelost en hij weer goed waterdicht gemaakt is kan ik het monster waarschijnlijk nog lang naast de g-shock gebruiken op mijn werk en met andere activiteiten.

Ben benieuwd hoe de g-shock mij gaat bevallen. Hij heeft me tot nu toe positief verrast.

Binnenkort zet ik hier wel een paar pics van mezelf neer.

Iedereen bedankt voor het meedenken.

Groeten Appie

1 like

Beetje stealth, compact voor een G shock (zit niet in de weg bij fysiek werk). De displays zijn lastig afleesbaar bij slecht licht, maar zelf gebruik ik hem toch alleen voor de tijd.
En: Solar plus radio controlled.

AWG-M100B-1AER

Dank je wel voor de tip. Maar ik heb dus net een nieuwe hè. :wink:

Hier een paar pics

1 like

Ja, is ook mijn beater. En man, wat krijgt dat ding een smeer! Niet kapot te krijgen. Persoonlijk vind ik plexi ideaal, mineraal of saffier had ik al lang een keer door getikt.

M’n Monster is m’n daily beater and wear. Hij krijgt aardig wat te verduren, maar blijft trouw door tikken.

Proficiat met je nieuwe aanwinst. Zo een gshock Is helemaal moeilijk kapot te krijgen. Veel plezier ermee!