Heel gaaf!
Op zich best een leuke uitvoering maar laten we eerlijk zijn: welke vrouw koopt er nu een Tudor?
Ziet er echt wel cool uit zeker met die 5 link strap.
heel gaaf zeker ook op jubilee! Als vrouw zijnde zou ik mijn andere BB54 hier graag voor inruilen.
Gemarket als vrouwenmodel maar op zich best wel unisex. Alleen een beetje seizoensgebonden wel. Geen Master Chronometer viel me wel op, maar ja je kan niet alles hebben blijkbaar.
Dat is de andere bb54 ook niet
Klopt. Maar deze is nieuw.
Lijkt me wat prijzig om voor een andere kleur dit uurwerk metas te certificeren en daarnaast zullen ze tussen beide modellen ook geen onderscheid willen lijkt me
Niet mijn ding tbh, want ik houd van wat meer ‘gangbare’ horloges, maar ik moedig Tudor wel aan om lekker creatief te blijven.
Leuk .
Een Zelos hommage .
Een Spinaker hommage .
Een Islander hommage .
Een noem ze maar op hommage .
Veel draagplezier.
Leuk fris kleurtje op de wijzerplaat en een textuur. Maar de bezel is hem niet voor mij en ik denk dat zwarte omlijning van de uurmarkeringen en wijzers beter was geweest.
Ik vind deze combinatie niet echt goed lukken op de foto. Het ziet eruit als een kaal horloge. De wijzerplaat heeft een vette kleur. Maar dat staal op staal doet het zo voor mij op de foto niet. Wellicht is het in het echt beter…
Ben bijna fan! Alleen de bezel is een dealbreaker voor mij… De bezel op de renders ziet er beter uit dan op de echte foto’s…
Ik vind hem goed gelukt , mooi model, mooie band, leuke dail .
Denk alleen dat hij net iets te klein voor me is met 18 polsen.
Maar goed dat moet ik nog ff testen
Leuke plaat! Zouden ze ook in de andere BB’s mogen gooien.
Alleen die bezel…die gaat krassen als een malle en wordt op ten duur mat. Krijg er een beetje Santos gevoel bij. Die krast al als de zon erop schijnt.
Domme keuze imo.
Misschien ben ik wel kleurenblind, maar dit is toch geen mintgroen maar soort Tiffany / ijsblauw?