Het lijkt inderdaad of de foto’s genomen zijn bij een AD met veel en fel licht zodat alles lekker extra hard glimt.
Wat ik er van vind is net een rollercoaster van wow, naar helemaal niks, naar ok… ik moet hem in het echt zien
Net even op de tudor site gekeken, en de afmetingen voor de T-fit jubilee zijn het zelfde als die van de zwarte.(Had ook niet verwacht dat ze een nieuwe kast zouden maken), toch maar eens een praatje maken bij de AD om de band los te bestellen tegen een nier😃
Ik ben overigens geen fan van de spiegel. Veel te krasgevoelig, anderzijds kan je dit wel weer gewoon mooi polijsten t.o.v. aluminium.
Voor- en nadelen🤷🏼♀️
Hoe dan ook om dezelfde reden ook de trekker voor een Electric Blue niet durven trekken
Oei, over die bezel zou ik even een schuurspons halen, ik dacht aan de render te zien dat ie mat was. Ai ai ai. Het zal toch niet keramisch zijn of zo?
Hmmm.
Maar goed, verder mooie plaat, lekkere band, mooi formaat, goed. Alles goed. Behalve de bezel.
the Black Bay 54 Lagoon Blue inaugurates an unprecedented mirror-polished steel insert
Kijk. Staal. Die zou ik mooi circulair brushen met een schuursponsje, want glimmen als een hondelul in de maneschijn, dat kan gewoon niet. Maar er is mee te werken! Hulde!
Mijn vrouw is minder mild:
I don’t like the hands. Blech. This is to kitschy and messy, so many elements… nah.
Mooi ding en lekker zomers idd. Met een 3M matje over de bezel schuren en klaar. Zal zeer goed gaan op wit rubber strap
Heel tof
FTFY
En OT, vind deze nieuwe Tudor best wel geslaagd. Lekker zomers!
Ik zie het wel voor me, aan de Mediterrane kust, deze zomer. Kan prima ook, voor heren, vind ik.
Dacht ook dat die bezel mat was…
Mooie aanwinst. Leuke kleur wijzerplaat. Veel plezier ermee.
Boehoeee!
Beetje zoals dat candy spul van Oris. Kan zo in de catalogus van Giorgio Armani.
Ref: 75190 met name de latere jaren 90 modellen waar dit op gebaseerd is.
Het is geen NA topic. Toch?
Je kan er niet vroeg genoeg bij zijn
Hier hetzelfde.
Snel gaan kijken dus
Beetje lesbisch.
Zeer mooi zomers horloge
Niet gek…!
Bezel zal ‘m in het handje maken of kraken…
Hoewel de kleur voorspelbaar is, vind ik hem door de textuur best interessant. Leuke unisex maat ook
Ik neem tzt graag de eerste over uit het blauw hier.
- rooitje onder list -
Bahh
Ja, mijn “shut up and take my money” was misschien ook iets te enthousiast als ik dit nu zo zie…….
Echt een horloge wat dus eerst in het echt gezien moet worden voor een definitief oordeel.