Nieuwe Tudor BB54 😁

Eindelijk een tudor voor @GroteBozeWolvin

1 like

Liever niet boven retail. Op chrono ook volop aanbod tussen 6k-7k. Wat heb ik gloeiende hekel aan dit soort dealers. Wellicht iemand weet van een AD in NL die deze op voorraad heeft?

1 like

Dat zou wel’s kunnen kloppen. Prachtige wijzerplaat en heel mooie lunette. Mooie maat ook. Alleen de band vind ik er niet zo bij passen.

Edit: bij nader inzien had ik er toch liever een goed kwartswerkje in gezien. Iets van vergelijkbare kwaliteit als bijv. de werkjes van Grand Seiko of de HAQ dingetjes van Citizen.

Want eigenlijk is verplicht opwinden na drie dagen stilliggen echt niet meer van deze tijd. Toch?

Mooi maar dan wel voor een vrouw @ 37mm !

Paar armbanden en oorbellen kopen, dan kun je alle klokjes ook aanschaffen.

Thnx! Heb sowieso gewoon de listprijs betaald en geen korting gevraagd. Dus dat telt sowieso hopelijk ook wel mee.

1 like

Wat kost de rubberband nu,weet je dat ?

Uit mijn hoofd was de rubberen band alleen 180. Ik heb ook een extra t-fit gehaald en die was 380. Vreselijk duur. Daar kreeg ik wel echt een minuscule korting op. Maar hopelijk bracht mij dat wat dichter bij de blue lagoon😅

Ik denk dat ik normaliter minimaal die band gewoon gratis had gehad. Maar ja, het spelletje moet ik eenmaal meespelen.

2 likes

Zag dat er een nieuwe Tudor boutique was. Neem aan dat die gewoon een BB54 lagoon hebben?

Helaas ben ik net terug anders had ik m wel willen meenemen :rofl:

Okay 560 compleet zondef korting dus thanks👍

1 like

Mij werd verteld dat de rubberen band gewoon past op de endlinks van de bracelet. Dus die zijn niet inbegrepen. Let wel als je handig bent en niet te vaak wisselt bespaar je natuurlijk door de sluiting te gebruiken van de metalen band. Ik heb deze extra aanschaf alleen gedaan om dichter bij een blue lagoon te komen.

1 like

Endlinks passen idd,maar je hebt voor de rubberband wel een andere T - fit sluiting nodig,die van de stalenband gaat niet passen!

1 like