Ja, net als deze, en die is maar 12 mm hoog is met draaibare bezel en 150 mtr WR. ook met stalen band met fijnafstelling en quick release. 1/3e van de prijs van de semi Rolex.
Dus het is maar welk merk je meer aanspreekt denk ik.
Ja, net als deze, en die is maar 12 mm hoog is met draaibare bezel en 150 mtr WR. ook met stalen band met fijnafstelling en quick release. 1/3e van de prijs van de semi Rolex.
Dus het is maar welk merk je meer aanspreekt denk ik.
Nogmaals, niet alles is een Rolex hommage. Wat is hier zo 1655 aan dan? Dat stalen bezeltje? Dat oranje wijzertje? Ik zie het niet hoor.
Het verschil met Steinhart is dat alleen het logo op de wijzerplaat anders is. Dit ziet er toch heel anders uit. Het formaat, de kleur wijzer en het ontbreken van de crownguard. Of ga je ook zover dat je de BB58 ook op de Submariner vindt lijken?
Lekkerrrrrr!
Oogt op de foto als dikke jongen. In werkelijkheid ook zo? Ik heb deze ook overwogen. Bevalt hij je goed?
Helemaal niet.
Als dit te dik is, dan is elke Sub op deze wereld te dik.
Draagt vergelijkbaar met een subje, wat mij betreft.
De ETA BB ligt net wat dikker op de pols & die vind ik ook niet te dik.
(de nieuwe BB41 vind ik wél net te dik.)
Gek genoeg wordt de 1655 in nagenoeg iedere review genoemd. Dat de pro er op geïnspireerd is, is dan ook overduidelijk. Dat Tudor er een snowflake sausje overheen gegoten heeft, camoufleert dat niet.
Maar blijkbaar zie jij het niet.
Scheelt dat 'ie in ieder geval mooier is dan het Rolex alternatief, de grote Hommage de Explorer 2.
Het is overduidelijk waar hij op geïnspireerd is. Omdat het uit de Rolex stal komt maakt het mij niet uit. Als Rolex dat niet wilde, gebeurde het niet.
Dank je. Dat is info waar ik wat mee kan.
Ga ik er nog eens over nadenken.
Als ik het op internet op zoek, is de Pro 14,6 mm dik, en de 41 14,8 mm. Dat is dus een verschil van 0,2 mm. Zou je dat echt kunnen zien?
De zijkant van de kast is compleet anders, veel minder zij-aanzicht:
Er verdwijnt 2mm in de caseback. En die zie je niet.
Oh, en het glas idem. Sorry voor de vette klauwen.
Even ter vergelijking: bij de zogenaamde ‘hommages’ zijn bijna een een op een kopie. Inclusief de hour markers, Mercedes hands, crownguards e.d. Deze BB Pro heeft veel meer een eigen identiteit.
Hij oogt vanaf zijkant vrij plomp echter lees ik idd zelfde verhalen over de draagbaarheid en dikte dus meevalt.
Ik vind hem ook echt prachtig, en juist mooi dat hij gelijkenissen heeft met zijn oud-oom.
Het ontwerp blijft in de familie, en daarom mag het.
Ik zie het inderdaad niet. Als een matzwarte plaat, stalen bezel en felgekleurd gmt wijzertje voldoende is dan zijn er honderden 1655 hommages.
True. Dit is wel meer een “echte” hommage dan een kopie ala steinhart
Die Ward van hier boven heb ik ook en zie ik ook als 1655 hommage
De uitvoering met stalen band heeft toch mijn voorkeur😊
Oneens. Veel mooier op leer of nato.