Nieuwe Tudor! de Royal

Nee dankjewel!

Ik zou echt geen reden kunnen verzinnen om dit te kopen. Behalve voor een extreme fanboy, want er staat Tudor op.

die bezel is echt lillik. verder prima spul

Mooi man! Weer eens wat anders!

Heeft wel iets weg van mijn Oysterquartz uit 1978

4 likes

Integrated bracelet? Nee dank u. De kast is wel mooi. Die bezel is mwoah, dat mag een tandje minder. Minder dik, en graag zonder dat specifieke patroon.

Insta staat er vol mee blijkbaar. Zoiets vind ik ook zo triest eigenlijk. Ik ben fan van lady gaga, en dan zo’n totaal niet matchende promo voor dit horloge. Echt een kermisprul. En nee, daarmee bedoel ik niet mevrouw Gaga :wink:

1 like

Geslaagd, een kastvorm gelijkend de oq, goede typische tudor band, Dial lijkt erg op bepaalde configuraties rolex Datejust, en qua maatvoering voor ieder wat wils, voor een redelijke prijs.

De horlogewereld lijkt soms Twitter, Overdreven negatief, ik vind het echt wel lekker.

3 likes

Ik vind hem zeker niet lelijk, :thinking:maar kopen denk ik niet.

Ze draagt volgens mij normaal nooit horloges, alleen ter promo. Dus ik zou niet zo kijken naar haar horloge-foto’s…

ik had liever zoiets gezien…

2 likes

Gaga is ambassadeur van Tudor dus dat ze dit op Instagram post is niet echt wereldnieuws

Nee, dat weet ik. Maar het is ook zo dat ze normaal nooit horloges draagt, zelfs niet op de rode loper geloof ik. Ik kijk dan toch anders als wanneer ik een “influencer” zie waarvan ik weet dat hij de hobby deelt :slight_smile:

1 like

Vind deze wel erg scherp geprijsd.
Zelf de staal/gouden variant kost amper 3200€.

Enkel spijtig dat ze geen rosegold hebben, denk dat het wel mooi had gestaan.

1 like

Op de mannen afdeling hebben ze David Beckham neergezet hè. :wink:

1 like

Kan dit toch wel erg waarderen…

Bron:https://www.fratellowatches.com/two-for-tuesday-new-tudor-royal-versus-rolex-datejust/#gref

6 likes

Romeinse numerals vind ik wel oubollig.

Pwoah, wat lekker. 10/10, would bang.

Ik vind het horloge niet mooi.

2 likes

Dit is de M28600-0005

In eerste instantie vond ik het niet zoveel maar deze vind ik toch wel erg mooi, ook de day-date functie kan mij wel bekoren.

1 like

Laat dat net maar weg …

Ik snap die dagaanduiding nooit, alsof je niet weet welke dag het is?

1 like