Nieuwe tudor Sub in 2019??!

Ook al komen ze nog niet voorbij, lijkt mij de kans op BB58 in andere kleuren alsnog erg groot.

2 likes

Neenee…en die van mij gelijk in waarde keldert :money_mouth_face:
Dat gaan we niet doen :sunglasses:

6 likes

Waarom denk je dat? Er zijn al andere kleuren, in de reguliere BB. Dan koopt niemand die meer toch?

Ik houd me aanbevolen. Dat rood is :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:. Toevallig hier iemand een modelnulmer van?

Het is een onuitgebrachte proto. Dus laten we zeggen minstens 100k, als je er ooit eentje gaat vinden.

1 like

Persoonlijk denk ik dat Tudor eerder de 58 in andere kleuren en in GMT gaan releasen.

Maarrrrr mocht Tudor een Sub met aluminium bezel uitbrengen … dan … dan … dan MÓET ik er één op mijn wenslijst zetten en KEIHARD gaan sparen.

1 like

Komt die ooit nog eens terug van z’n wereldreis naar Brussel of wordt 'ie net zo zeldzaam als dat rode prototype?! Hope not - for your sake…

1 like

4wkn nu al :disappointed_relieved:
Ik ga uit van 8wkn dus we zijn op de helft :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Game over :sob:

1 like

Pffff… Way too long. En dat terwijl de verrichten arbeid aan het horloge zelf een paar luttele manuur is… Sterkte iig met het gemis tijdens de feestdagen zonder je geliefde :wink: .

1 like

Ik blijf stiekem toch hopen!

Lijkt me een vreemde beslissing van Tudor aangezien ze zo hard hun best doen uit de schaduw van Rolex te stappen en hun eigen brand meer willen ontwikkelen. Veel niet-horlogekenners kennen Tudor niet zo goed volgens mij en zullen veel mensen een Tudor submariner als rip-off zien van Rolex. (niet terecht natuurlijk maar dat terzijde) Ik denk dat het logischer is voor Tudor om inderdaad meer kleurstellingen van de BB58 te releasen aangezien het succes ervan.

Dat gezegd hebbende zal ik als een idioot moeten gaan sparen als ze wel een Tudor Submariner releasen :slight_smile:

2 likes

:point_up_2: Precies dit dus!!! Kans is klein maar als het wel waar is…wil ik hem zeker hebben…

Dit is een foto van de Tudor instagram:

Was de laatste wijzerplaat met geprinte markers ipv applied niet de Tudor sub?

3 likes

Ja dat rood staat gaaf :star_struck:

1 woord: Buzzzzzz

die indices zien er niet crisp uit, dat zijn we niet gewend van Rolex

1 like

Ik vond het ook al vreemd dat ze deze foto gebruikte. Geen geweldige afwerking inderdaad.

Instant inruil van mijn DJ :slight_smile:

Is denk vervorming door het glas.