Nieuwe versie Omega Seamaster 42mm - Bond?

Ik vind hem gaaf. Ook de wat gele lumen (nee geen faux patina :grinning:) zoals het lijkt doet hem goed. Datum weg ook een dikke plus.

Mat ceramic… ook prachtig :ok_hand:

1 like

Het ref.nummer is ook logisch. De ‘nekton’ heeft een vergelijkbaar nummer met alleen een ander eindcijfer.
Dus deze dial zou net als de Nekton raised waves kunnen hebben. In tegenstelling tot de ‘gewone’ 300m die diep liggende waves heeft.

2 likes

Waar je naar verwijst is geen Ti maar wel ceramiek.

1 like

Ja en laten taperen. Kom op Omega! Jullie hebben het in huis om de Sub te lijf te gaan. Dan maar minder “modelcorrect”. Er zijn zo belachelijk veel variaties op de Seamaster uitgebracht afgelopen decennia dat een mooie, van 20 naar 16 taperende band best kan :sunglasses:

7 likes

Oeps inderdaad. De 007 Bond versie is titanium.
Deze heeft alleen delen (bezel, kroon) van titanium met een keramische kast

2 likes

Wow ook een mooie klok! Kende ik nog niet! Nekton

Maar kies toch liever voor deze faux Seamaster haha :stuck_out_tongue:

Plus een beetje size reductie naar iets van 40mm, sweet spot. :hugs:

2 likes

Oh ja, vergeten… En een matte dial. Plus microverstelbare vouwsluiting.

3 likes

Ik heb het niet het idee dat Omega ooit naar z’n klanten heeft geluisterd. Maar het is een feestmaand, wie weet. :sweat_smile:

2 likes

Hahahaha. Ze hebben hun box sets anders wel echt goed voor elkaar. Kan het merk met de kroon nog wat van leren, maar dat is pure arrogantie. Die worden toch wel verkocht.

2 likes

Met de opmerking over het taperen en de box… Iemand heeft Bark & Jack zitten kijken van de week! :wink:

3 likes

Nee :joy::joy:
Dit vind ik zelf al jaren…

1 like

Nee hoor, hij staat er echt op. Vet.
Ik wil hem wel.

Maar ‘steel on steel’, dus geen titanium.

4 likes

Ahh dat is leuk om te horen. :raised_hands: Bij mij helaas nog steeds niet… cookies/land instellingen wellicht!

Zie je ook al meer info? Prijs, specs, features etc?

1 like

Nee, hij staat nog niet op de website tussen de andere horloges, maar ergens tussen de reacties op zijn IG stond hoe je hem kunt vinden: Inloggen op je Omega-account, dan bij ‘my watches -> add new watch’ het referentienummer invoeren. Dat lukte.

5 likes

Haha geweldig dat soort achterdeurtjes.

1 like

Het laatste gerucht wat ik op Watchuseek lees is dat dit model voor het Zwitserse leger bestemd is… :disappointed_relieved:

1 like

klopt, heb m ook in de virtuele box
Met stip op de 2021 wishlist

3 likes

Maar het lijkt inmiddels bevestigd dat hij alleen aan het Zwitserse leger wordt geleverd.
En dus niet aan gewone consumenten.

@Zulu, heb jij heel toevallig nog Zwitsers in je netwerk zitten die een handje kunnen helpen?

2 likes

Neen helaas. Wij oefenen ook nooit met die gasten en ze draaien geen risicovolle missies dus hun duty free shop kom je nergens tegen. Lekker neutraal bezig weer, die lui.

2 likes