Nieuwe zoveelste LE van Omega

Die zijn al een tijdje de weg kwijt die jongens van Omega.

1 like

Daar zit zeker iets in, hoewel ook de vaste Omega collectie geen tekort heeft aan wildere golf, olympische en goede doelen modellen. Maar waarom die zwemmert en James Bond er dan weer bijgesleept moeten worden is me een raadsel. Het merk dat de Speedy heeft bedacht heeft dat toch niet nodig?

En daarom vindt @superc hem wel leuk. Wat een leven heeft die man!

4 likes

Ik ken hem niet persoonlijk, maar door dit soort uitspraken wordt zijn mythische status er niet minder op sinds zijn terugkeer op aarde.

1 like

Ik vind hem wel iets hebben als vakantiehorloge.
Iets kleurrijks in deze soms te sombere wereld.

1 like

Het ligt bij deze klok maar net aan je situatie denk ik:

Als ik aan het sparen zou zijn voor mijn grail en dat zou HET doel zijn? Zonder daarnaast nog andere horloges in een soortgelijke prijsklasse te bezitten: dan zou ik deze limited edition niet eens overwegen.

Anderzijds: als ik al enkele ā€˜grails’ zou bezitten en daarnaast genoeg geld over had: dan zou dit een heel toffe zomerklok zijn :thumbsup:

Vind 'm in ieder geval stukken beter dan die Bond edition die laatst voorbij kwam.

1 like

Ik vind hem wel lekker vrolijk. Zou ik hem als enige horloge willen, nee. Zou ik hem met veel plezier dragen, ja!

haha man man man…

Ik houd wel van deze kleuren combi. Dat het een Limited is vind ik eigenlijk jammer, waarom beperken in aantal, alleen maar om een hype te creƫren? Valt me wel op dat het dit keer geen limited is van duizenden exemplaren.

1 like

Precies! Exact! Genau! Daarom had mijn vorige auto (een Golf) ook spierwit leer :wink:
Het leven is te kort voor saaaaaaaaie horloges. Een ander zou dat tijdloos noemen, maar ja. Ieder zijn smaak!

1 like

Ze gaan een beetje de Tag Heuer kant op… Baaah

1 like

Mijn idee, daarom heb ik twee kanariegele auto’s en ik houd dus ook van kleurrijke horloges. Er is al veel teveel grijs op deze aardbol. :sunglasses:

2 likes

Eerste wat ik zelf dacht. Van die Max Verstappen - lawaaiklokken. Ieder z’n ding hoor, daar niet van…

1 like

Michael Phelps?!
Ik moest even googelen.

Die klok lijkt me leuk voor een jaartje sabbatical op de Cariben :sunglasses::palm_tree::tropical_drink:

Eindelijk eens een vrolijk klokkie.

Lekker frisse kleuren ik vind hem wel wat toch mooi .

Zou best wel passen naast de oranje PO.

Echt geen vergelijk!!
Een mooie band van onze Ko erop en je hebt een heel ander horloge.

@25tien @chicolabronse You Started A Mode!
(a single orange hand on one of the subdialzzzzz)

1 like

Nee niet mijn ding, mss ga je er sneller van zwemmen maar daar zie ik geen toegevoegde waarde in, zit merendeel van mijn leven aan land.

1 like