Op zich een sympathiek initiatief van een zeer sympathieke juwelier. Heb goede ervaringen met ze.
Voor de stad zelf moet je niet in het centrum zijn, maar het oude Vreeswijk is best leuk.
Op zich een sympathiek initiatief van een zeer sympathieke juwelier. Heb goede ervaringen met ze.
Voor de stad zelf moet je niet in het centrum zijn, maar het oude Vreeswijk is best leuk.
Dit zal wel weer linea recta in het grijze circuit belanden voor 2x list 
Jammer voor de echte Nieuwegein liefhebbers
Nieuwegein is toch een beetje het Almere van Utrecht, vind ik…
Vergeet Eindhoven en Almere niet…
En Alphen aan den Rijn…
Pffff
Zo dan, er zit wel een Zwitsers Uurwerk in.
Die city limiteds van Meistersinger is ook skere reut hoor. In die zin, niks tegen de Meistersinger an sich, maar dat zwarte stadsprofieltje op de achterkant… Tssssssss.
En ik maar denken dat Lelystad centrum… Laat ook maar. Ik kom uit Emmeloord, dus hij die zonder zonden is werpe de eerste steen, nietwaar?
Hee! A propos Emmeloord.
Niks mis met het centrum van Alphen. Da’s geen Drachten, he? Shit, ik ben er bij nadere inspectie achter gekomen dat zelfs het centrum van Emmen niet raar is. Je moet alleen even kijken of je links of rechtsaf slaat. Rechts ligt een hel van een overdekt winkelcentrumpje, maar links een heel passabel centrum met stadshotel. 
Tijdens de opening van city plaza heb ik uit handen van Ted de Braak de hoofdprijs preciesheid wielrennen en snelfietsen mogen ontvangen als 7 jarig wielren talentje.
Gerard Joling was er ook bij.
Je snapt, ik ben per direct gestopt met wielrennen… de hel!
Nog lang verbonden geweest met dat gebouw, mijn moeder heeft er lang een
winkel gehad------->Huissteden.

Dus ja, ik wil dit horloge wel hebben .
Om vervolgens in een live blog volledig de vernieling in te slaan. Liefst met een vuisthamer op die klote tegelvloer in city-plaza zelf!
Lijkt me heerlijk.
Crowdfunding doen?

Maar t is tenminste een Meistersinger
Heb er gewoond toen nog Jutphaas
Voor 150 ballen? Kom op, dat kun je zelf ook even doen. Al vraag ik me af of het dan zo’n vibe gaat krijgen:
Zo ja, dan draag ik graag 25 ekkies bij om het mee te mogen maken.
Absoluut. Die zijn leuk. Maar liever niet de “Groningen Edition”, zeg maar.
ik woonde in jaren 65 - 72 in hessenlaan of zo iets. prachtige tijd
jaja langer haar en puch brommers
Ik volg de livestream!
OK…als ik 100 via forum bij elkaar gespeeld krijg ga ik dat horloge kopen en slopen voor de deur van de oude winkel van mijn moeder in een live stream
Beloofd.
Vast een winnend ontwerp van de plaatselijke peuterspeelzaal?
Noteer mij voor € 10,00👍
Dat heeft Meistersinger nu bijna voor alle gemeenten in NL gedaan…
Moet je eens proberen om in het blauwe deel te verkopen 

Niet ieder horloge is toch bedoeld om weer verkocht te worden? Als je zo’n toestel koopt met je stad op de achterkant ga ik er van uit dat je die niet meer zo snel verkoopt.
En misschien zeg ik iets raars, maar horloges worden op veel meer plekken verkocht dan in een klein stukje op HF