Nieuwegein 50 jaar jong

Jesus :joy:

Je weet de plaatsen wel uit te zoeken, van Nieuwegein naar de polder, van de regen in de drup :stuck_out_tongue:

1 like

Wat een negativiteit over nieuwegein.
Zo erg is het toch niet?

ik zou er zelf nooit willen wonen. Maar dat is wat anders.

Terugkomend op de speciale uitgave.
Wat zal ik zeggen… “leuk” bedacht en ik hoop voor ze dat ze niet teveel voorraad hebben.

Wat mag deze speciale uitgave kosten?

Je moet er rekening mee houden dat dit model natuurlijk in de toekomst veel meer waard gaat worden hè!

Maar nieuw zal dit geintje wel meevallen.

6 likes

@Climholland

Ik heb er ook een tijdje gewerkt. Toen ik een korte periode geen auto mocht rijden, moest ik met de trein. En dan vanaf Utrecht CS met de sneltram naar Nieuwegein, halte City Plaza. Sensational shopping stond daar ergens op een bord. Dat leek mij nogal pretentieus voor een winkelcentrum met Miss Etam, Halfords en de ANWB-winkel als publiekstrekkers. Maar goed. Die tramreisjes hebben diepe indruk gemaakt. Mocht ik het ooit echt niet meer zien zitten, pak ik die tram nog een keer. Om mij over de streep te trekken.

4 likes

Kom zelf uit de buurt van Den Helder, het centrum was imo ook echt afschuwelijk, maar ze maken er wel wat moois van momenteel.

Hmm, Nieuwegein is typisch zo’n plaats waar je nog niet dood gevonden wil worden :thinking:

3 likes

Jongens, kom op, tuurlijk wil je niet in Nieuwegein wonen, maar wat zijn de specs… :sunglasses:

1 like

Plausibel :nerd_face:

1 like

Was benieuwd waar de coördinaten op het horloge van zijn. Die zijn van

interessante keuze.

1 like

Niet zomaar de polder. Parel van de polder :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Jammer dat de wijzerplaat zo druk is. Nu lijkt t zo n promo horloge die je bij n abo op n tijdschrift of krant krijgt.

Persoonlijk had ik op de wijzerplaat misschien alleen t logo vh merk en/of gemeente laten zetten. Hooguit met de plaatsnaam erbij. En dan de rest vd tekst en plaatjes op t achterdeksel.

Op zich een sympathiek initiatief van een zeer sympathieke juwelier. Heb goede ervaringen met ze.

Voor de stad zelf moet je niet in het centrum zijn, maar het oude Vreeswijk is best leuk.

2 likes

Dit zal wel weer linea recta in het grijze circuit belanden voor 2x list :neutral_face:

Jammer voor de echte Nieuwegein liefhebbers

4 likes

:thinking:

Nieuwegein is toch een beetje het Almere van Utrecht, vind ik…

3 likes

Vergeet Eindhoven en Almere niet…

1 like

En Alphen aan den Rijn…
Pffff

1 like

Zo dan, er zit wel een Zwitsers Uurwerk in.

Die city limiteds van Meistersinger is ook skere reut hoor. In die zin, niks tegen de Meistersinger an sich, maar dat zwarte stadsprofieltje op de achterkant… Tssssssss.

En ik maar denken dat Lelystad centrum… Laat ook maar. Ik kom uit Emmeloord, dus hij die zonder zonden is werpe de eerste steen, nietwaar?

Hee! A propos Emmeloord.

Niks mis met het centrum van Alphen. Da’s geen Drachten, he? Shit, ik ben er bij nadere inspectie achter gekomen dat zelfs het centrum van Emmen niet raar is. Je moet alleen even kijken of je links of rechtsaf slaat. Rechts ligt een hel van een overdekt winkelcentrumpje, maar links een heel passabel centrum met stadshotel. :slight_smile: