Nieuwste Citizen Zenshin released

Rechts heb ik, links wil ik wel hebben.

1 like

:+1: De nieuwe groene staat bij mij ook op de buy-list zodra ie uit is.

1 like

Het is niet verkeerd, net als het origineel. Misschien vond ik de wijzerplaat van het origineel toch iets overtuigender, maar dit zijn mooie stemmige kleuren en een overtuigend textuur.

2 likes

Is de Tsuyosa kleiner of alleen een kleinere wijzerplaat? Ik dacht juist dat die Citizens nog behoorlijk groot dragen

1 like

Vind die (goud)gele ook mooi maar groen past beter bij me :grin:.
2 groene Phoibos en 1 groene Citizen. Daar moet natuurlijk nog een groene Citizen bij om de ā€œstandā€ gelijk te trekken :blush:.

1 like

Damn…wilde je net voorstellen dat je voor die goudgele gaat…kunnen we later eens ruilen. :grinning:

1 like

Hahahahaha. Kan ook een combi deal doen he.

1 like

De Tsuyosa draagt, voelt en oogt wezenlijk anders in mijn ervaring. Doet ook wat compacter aan dan de Zenshin…naar mijn gevoel, maar het scheelt zeker niet veel. De Tsuyosa heeft mij nooit kunnen bekoren heel eerlijk gezegd.

Tsuyosa vs Zenshin

2 likes

Kijk…dat is nog eens handig. :+1:

2 likes

Excuus, ik haal de boel door elkaar. Dit is Zenshin en die andere die niet van schermen is weg te slaan heet de Tsuyosa. Ik bedoelde hier in vergelijking met de PRX.

1 like

Ik heb mijn momenten. En op dit moment kies ik ervoor om mijn dagelijkse moment te besteden aan jullie, mijn watchfellows, in plaats van aan mijn werk. :smile:

3 likes

Ah. :sunglasses: De PRX in mijn ervaring is kwalitatief net even een klein stapje hoger dan de Zenshin. Maar het scheelt bar weinig vond ik. Ze zijn erg goed vergelijkbaar. Als ik puur naar de prijs kijk dan zou ik voor de Zenshin gaan. En ik ben een Citizen fanboy dus de keuze is daarom alleen ook al snel gemaakt. :slightly_smiling_face:

4 likes

Same…rustig dagje op de zaak hier dus ff HF onveilig maken dan maar. :sweat_smile:

2 likes

@bnv u vraagt, wij draaien.

2 likes

CW doet ook mee :wink:

4 likes

Mooie uitgave!
Wat betreft het ontbreken van een datum: ik begrijp vanuit puristisch oogpunt, dat mensen dit mooi vinden. Zelf, als pensionado, Ʃn wat vergeetachtig wordend (ja, ja, het is niet anders), heb ik echt behoefte aan een datum om mezelf beter in de tijd te plaatsen. Liefst met een dagaanduiding erbij.

5 likes

Mee eensšŸ‘ŒšŸ½

3 likes

Kost die 500? Da’s een boel geld zeg. Wel een mooi horloge maar deze sla ik even over.

Trouwens, een no date is voor mij altijd een plus.

2 likes