Night watch

Het enige wat ik in bed draag is een ring, en dan ook alleen nog maar omdat die behoorlijk lastig af gaat.

1 like

indrukwekkende collectie haha!

2 likes

Natuurlijk hou ik mijn horloge om 24/7
Waarom ook niet ?

2 likes

Ik niet… om een klacht van m’n vrouw voor onvrijwillige slagen en verwondingen te vermijden :wink:
metaal op oog doet pijn naar’t schijnt.

2 likes

Too much information :grimacing:

3 likes

Ik denk dat ie 'm om z’n vinger heeft zitten. :slight_smile: Die andere heb ik overdag dan weer niet om.

3 likes

ik 24/7 :ok_hand: :slightly_smiling_face:

1 like

Ik draag een smartwatch tijdens het slapen om m’n slaap te meten en als wekker. :alarm_clock:

1 like

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

1 like

Ik nu ook, sinds dit jaar - wil graag weten hoe laat de baby mij wakkerschreeuwt :yawning_face:

Daarvoor nooit gedaan. Nu draag ik iets met goede lume en ideaal op ā€œstofā€ (nato, mn, zulu etc)

2 likes

Sterkte, het gaat voorbij!

1 like

Draag geen horloge in de nacht, vind dat oncomfortabel. De baby slaapt ook lekker door vanaf de eerste maand en als ik een keer wakker word wil ik meestal niet eens weten hoe laat het is :smile:

2 likes

Dank je… dat mag ook wel na tien maanden!

Ga zo slapen met de BB58 denk ik. Die is op staal, maar heel comfortabel.

1 like

Wanneer ik op het water ben wel, dan blijft het horloge om, bij dat horloge maakt het niet uit als er krassen op komen.
De rest van de tijd eigenlijk niet, maar dat is meer uit angst voor beschadigingen dan omdat ik het niet prettig vind.

2 likes

Ik heb slechte ogen. Dan is t handig om te zien of ik nog effe kan blijven liggen.

Bovendien gaat voor t slapen gaan n horloge steevast om de linkerpols. Dan weet ik erna of ik echt wakker ben of in n inception zit :wink:

1 like