nitram

Mijn TIMEX Marlin deze week verkocht aan gepassioneerd horlogeliefhebber en medeforumlid Martin @nitram en dat was- net als de vorige keren dat we in het verleden zaken deden- een zeer prettige ervaring! Fijne communicatie en zeer snelle betaling. Altijd goed met Martin.:ok_hand:

Heel veel plezier met de Timex en graag tot een volgende keer! :slightly_smiling_face:

1 like

Stukje soepel Seiko-rubber verkocht aan @nitram, Snelle, soepele deal, geen geneuzel enzo.
Top Martin!

1 like

Aanrader: op een schaal van 0 tot 10 zo ergens rond de 8, 9 à 10 :wink:

Heb een prachtige Seiko wandklok model ‘regulateur’ overgenomen van Martin.

Heb de klok afgehaald in Amsterdam. Was erg leuk, we hebben volgens mij 2 uur over horloges zitten kletsen haha.

Martin bedankt!

Snelle, soepel deal met @nitram. Horloge kwam bomb-proof verpakt aan en bevalt uitstekend.
Onderhandeling, communicatie en afhandeling is vriendelijk en snel. Aanrader!
Dankjewel Martin.

Horloge verkocht aan @nitram, snelle betaling en goede communicatie ondanks dat ik vergeten was het instructieboekje mee te sturen. :see_no_evil: Graag tot de volgende keer! :+1:t2:

1 like

Horloge verkocht aan @nitram. Fijne deal gesloten en goed contact. Bedankt Martin en veel draagplezier!

1 like

Fijne deal mer Martin, bombproof verpakt, en binnen 1dag binnen.
Thanx martin

1 like

Van Martin de HFLE Invicta 1953 overgenomen. Helemaal blij en tevreden. Top!

Seiko 5 van Martin overgenomen. Bedankt voor de leuke conversatie en de koffie!

1 like

Een hele leuke vintage overgenomen van Martin .
Deal snel gesloten voor een mooie prijs.
Super snel verstuurd, fijn contact.
Al met al is @nitram een hele betrouwbare verkoper :+1::+1:

1 like

Vanmiddag even een horlogebakkie gedaan met Marin (@nitram) in 020. :slight_smile:

Terwijl we beiden toch al een tijdje meelopen op oa. HF was dit onze eerste kennismaking. Dat is me prima bevallen, was leuk! Ik heb Martin een ‘vakantiehorloge’, zoals hij het zelf noemde, verkocht en dat ging helemaal volgens het boekje. Vlotte en prettige communicatie, nieuw gestreken briefjes van vijftig en een vrolijke verschijning.

Vijf sterren …
:star::star::star::star::star:

Veel plezier met je nieuwe aanwinst Martin en tot de volgende!

2 likes

Mooie Seiko GMT overgenomen van Martin. Leuk gesprek, fijne man, eerlijke deal en gezellig even gebabbeld over onze wederzijdse hobbies.