Nivada only

Dank u!

1 like

Van harte! Die van mij komt morgen :grin::tada:

1 like

Ah top!

Ben benieuwd naar jouw plaat. Geen enkele is hetzelfde.

Hij is prachtig! Mooi egaal. Ik zal morgen in de zon even wat goede foto’s maken!

1 like

Vandaag eindelijk weer werkend en hij is verwend met een nieuw glas en nieuwe band. Hij kan weer een paar jaar mee :grin:

15 likes

Had hem bijna weg gedaan…gelukkig op tijd uit het blauwe gedeelte gehaald.

15 likes

Wat een gaaf ding! Heb je deze besteld, zo ja, gewoon via de officiële website? Heb je het horloge al binnen?

Edit:
Ik zie dat je het horloge binnen hebt. Wat een ding zeg! Gefeliciteerd!

1 like

Waar blijven die fotos dan? :slight_smile:

Drukdruk :exploding_head: ik heb hem nog niet eens op maat gemaakt :face_with_peeking_eye:

Yes, bij ACE en Dik. Die zijn dealer van Nivada.

Serieus? Ben benieuwd naar jouw plaat

2 likes

Oh! Dat is helemaal fijn! Ik dacht dat Nivada zijn merk was dat je eigenlijk alleen online kunt kopen. Misschien maar eens even langs gaan :slight_smile: !

2 likes

Alon heeft weer een mooie collab geritseld met Nivada!

17 likes

Die had ik inderdaad gezien. Leuk ding voor de zomer. :beers::tropical_drink::beach_umbrella::sun_with_face:

1 like

Heej leuk voor de F77 bezitters nu ook een velcro band beschikbaar :ok_hand:

1 like

Mooie zonsondergang gisteravond. Bijna als op een tropisch eiland :desert_island:

13 likes

Net in de Facebookgroep gegooid: de Super Antarctic (369 en Spider) komen eraan in 35mm.

Daarbij ook Spider in het zwart met rood-oranje(?) lume dots.

Dat maakt de Spider voor mij in ieder geval ineens interessant. Denk dat dat heel goed staat op een 35mm kast.

1 like

Al een tijdje deze in bestelling gehad bij Ace & Dik. Ik wilde persé de witte lume en de 3-6-9 wp en dat duurde even. Gisteren was het dan zover! Op naar de Van Baerlestraat om mijn 2e Nivada in ontvangst te nemen. Chuffed to bits!

14 likes

Heel gaaf! Witte lume heeft ook wel wat :wink:

2 likes

Op mijn Super Antarctic had ik de BoR band al. Alleen passen die end links niet op een Depthmaster. Dus toch maar de hele band voor de Depthmaster gekocht. Die draagt zoveel fijner op dit model dan leer/rubber/nato.

Moet wel zeggen: die end links zitten zo godvergeten strak dat ik zonder overdrijven meer dan een uur bezig was voor ik de push pins er goed in had. Wel blij met de band.

8 likes

Terrastijger die ouwe Nivada :sunglasses:

13 likes