Zeker de moeite waard. Voor het geld vind ik het echt een topper. Draagt heerlijk, mooi afgewerkt en een lekker design
Dank! Een van mijn favoriete horloges geworden! Al bijna een hele maand zit ie om de pols
Ook een pareltje zeg
Heb jij de vorige versie van de Chronoking?
Nee die heb ik nooit gehad helaas.
Wat een supergaaf ding zeg! Is die nieuw te koop voor dat geld? Lekker 70’s knaller!
Ja, vanaf volgende week donderdag een maand lang te pre-orderen voor $479,-
Heeft een Meca-quartz movement, vandaar de redelijke prijs. Echt een tof ding idd!
(Komt natuurlijk nog wel BTW/invoer bij omdat 'ie vanuit Zwitserland moet komen).
Ah, ok. Omdat je zegt ‘Draagt heerlijk’ dacht ik dat je er ervaring mee had
Dat was bedoeld voor de F77, maar dat is mijn fout. Sorry!
Ah, gotcha
In pre-order. Yay or Nay?
Nay maar alleen omdat ik al 200 horloges heb🫣
Nay, omdat ik het een te druk kermishorloge vind en daarbij heb ik al twee Nivada’s. Prima zo .
Heb ‘m in overweging
Heel gaaf, maar ik heb een beperkte collectie van 4 horloges. Wil sowieso maar ééntje per merk, dus naast de F77 zal ie niet komen. Desondanks vind ik hem wel echt bijzonder mooi
Deze zou half juli bij mijn juwelier liggen maar is nog steeds niet binnen. Spanning wordt ondragelijk.
Heb de groene lume versie genomen.
Maar Dreski, wat zegt de juwelier? Want t is al Ff geleden. En ben erg benieuwd naar de “afhandeling”, misschien een keertje terloops laten vallen dat ze benieuwd waren op t HorlogeForum:” hoe de Nivada-cliënt-experience uitpakt aan andere potentiële kopers”
Dan ga je als Store managered toch wel een beetje harder bellen en faxen hoop ik.
Enfin, werd weer eens tijd voor een upje in deze Nivada topic. Moet nog steeds eens mijn Nivada’s showen. Vooral 70-80’s knoeperts
Sterkte dreski.
Ze zitten er bovenop. Nivada staat niet bekend om snelle levering zoals ik heb gelezen op het net.
Begin nu wel mijn geduld te verliezen. Heb gemaild wanneer hij voor 19 augustus niet binnen is ik de bestelling wil annuleren.