Welkom
Welkom!
Henk Buiter in Zelhem naast de Groes.
Was jarenlang de man achter servicecenter voor kwaliteitsmerk Ebel.
Is dus vakman en kan veel
Welkom en veel plezier op HF
Welkom!
Wat betreft het repareren van automatische horloges, volgens mij staat @Floris155 hier erg goed aangeschreven.
De Merken die Wouter noemt hebben allemaal Chinese uurwerken, daar moet je niet voor bij mij zijn daarnaast neem ik momenteel sowieso geen reparaties aan.
@Waltorious Welkom Wouter! Gewoon even informeren bij wat horlogemakers, zal vast wel iemand je kunnen helpen.
Duidelijk!
welkom Wouterrrrr !
Welkom, welkom!!
Kijk over een jaar of drie nog eens achterom, naar dit voorsteldraadje. 'k Ben benieuwd of je smaak dan anders geworden is.
Welkom Wouter! Veel plezier op het forum
Welkom Wouter. Veel plezier hier!
Welkom.
Welkom en zo te lezen al een flinke verzameling. Veel post en leesplezier.
Ik dank u allen! Leuk om te zien dat dit zo’n actief forum is. Ik heb geprobeerd mijn verzameling op 1 foto te krijgen, viel niet mee.
@Omanido waarschijnlijk wel, naast horloges heb ik ook een autoverzameling en hoop ik binnenkort een woning te kopen, dus voor nu moet een Rolex of een Breitling nog nog wat langer op mijn verlanglijstje blijven staan.
Dit is wat ik in de afgelopen 4 a 5 jaar heb verzameld. Ligt er ook eentje tussen die ik op een Sziget festival heb gekocht, kon je daar ook mee betalen.
Het eerst volgende horloge wat ik t.z.t. wil gaan kopen wordt wel een Seiko Astron denk ik. Even sparen nog.