Ook dat de minutenwijzer iets te kort is?
Edit: damesmodel heeft ook nog een te korte secondewijzer 🤷🏻
Band- en wijzerplaatkleur wel gaaf
Ook dat de minutenwijzer iets te kort is?
Edit: damesmodel heeft ook nog een te korte secondewijzer 🤷🏻
Band- en wijzerplaatkleur wel gaaf
Ben wel benieuwd hoe dat is, een 39mm tuna. Dan is de bezel 35mm ofzo?
Wel cool zonder datumfunctie
Dat is bij duikers veel te vaak zo, omdat de minute track op de rehaut zit en niet op de plaat geprint is. Er zijn maar bitter weinig duikers die dat echt goed doen, in mijn beleving.
Zodra de track op de rehaut ligt. Wanneer hij op de plaat staat krijg je dit:
Rehaut:
Plaat:
Bij duikhorloges vergeef ik dat sneller dan bij piloten-, dress-, field- en sport-horloges. Maar je hebt gelijk, ik vind dat bij de SPB153 en Squale mooier dan bij de Tuna’s en de SKX/MiniTurtle.
Evengoed, die rare Tuna’s zijn knotsgek, die koop je niet voor het perfect gebalanceerde ontwerp.
Nu beschrijf je juist precies wat ik veel minder mooi vind van de nieuwe Seiko duikers zonder chapter ring met streepjes. Dat deelt de diepte veel mooier in met chapter ring.
Helemaal waar, zijn niet echt horloges die ik leuk vind. Vind ze wel tof staan bij anderen
Smaken verschillen, toch? Maar zoals gezegd, ik neem het ontwerp van een duikhorloge minder serieus dan van een ander horloge.
Ik vond de grotere Tuna’s echt kut dragen ook. Heel erg niet m’n ding. Toch jeukt het weer om een kleinere te kopen. Niet de 38mm, die wil m’n vrouw hebben.
Ook weet ik ergens dat ik het voor mezelf niet meer moet doen. Toch jeukt het.
Zijn dit ook weer JDM? Net als die andere 39mm Astrons?
Het zal aan mij liggen maar ik vind deze eigenlijk gewoon heel dik.
Leuk dat er weer een oranje monster komt, nu alleen nog die bezel in staal…
Ik vind die 39 mm astrons ook geinig
En ik ben gecharmeerd van deze 41mm solar divers. Ik heb die solar horloges sowieso interessant gevonden altijd.
de bruin goud zwart combinaties zijn gaaf maar ja met de nieuwe Seiko prijzen en gelimiteerd tot aantal inwoners van Monaco, neee dank je.
De Hayabusa Shinkansen. Geklokt op 320 km/uur tussen Sendai en Tokio .
Zojuist ook al wat echte foto’s gezien. Iemand al een idee wat voor prijskaartje hier aanvast zit?
Ik sta er iedere keer weer van versteld hoeveel Seiko wel niet released. Een stuk of honderd modellen per jaar?
Geen idee. Heb nog niets gezien maar zal wel in de range van de andere Seiko solar duikers liggen.
Eens! Heel herkenbaar Seiko, heel mooie horloges.
Deze voor mij wat minder, maar veel andere seiko’s vind ik echt wel heel nice.
Die grijze is tof! De eerste die er op komt is wel 500 pond… Vind ik wel veel voor een Solar diver.