Ik schiet als een scheermes
Doe mij de rode maar.
Mijn beste maatje verkoopt nogal exclusieve auto’s en heeft er één te koop staan.
Denk voor de grap
En deze versterken dat alleen nog maar heel erg.
Ben geen panerai-fan, maar vind deze wel vet
Nijgt naar G-shock dat wel een beetje
Had de prijs nog niet gezien, maar niet normaal hoog
Panerai is zo’n merk dat ik nooit helemaal begrepen heb of zo. Ze hebben zeker hun eigen designtaal, maar dat is m.i. teveel doorgetrokken-- alles lijkt op elkaar en ik kan, tenzij met behulp van de tekst op sommige wijzerplaten, het ene model niet van het andere onderscheiden. Dit is een uitzondering op die regel, maar niet een waar ik enthousiast van word. Mocht ik ooit dit soort budgetten voor horloges beschikbaar hebben dan staat Panerai als geheel, en dit model in het bijzonder, zeker niet op de shortlist.
Nee ik vond deze wel geinig. Als alternatief voor een Moonswatch bijvoorbeeld.
Maar 25 of 50k…lol. Knetter.
Bijna 30K In verhouding moet je dan een zeewaardig jacht hebben van 3 miljoen
Iemand?
Nieuwe Ferrari SUV gezien? Helemaal kunstof. Wat verwacht je voor een prijs dan? In de buurt van een Trabant?
Geef mij maar staal. Mijn lada was altijd de tank. Hij was zwaar en log en ik stond altijd bij de (benzine)tank
Pin eruit trekken , tot 3 tellen en dan heel ver weg gooien.
Ik ben wel fan van Panerai maar niet van de mode gedrochten die ze de markt in slingeren.
Evengoed, wel fijn voor de ontwerper van Invicta dat hij een nieuwe baan heeft!
Voor auto’s zie ik kunststof als het betere materiaal voor de carrosserie. Ik zie het probleem niet.
Ik heb veel grotere problemen met zoiets stompzinnigs als een ferrari, maar dat ze dan zichzelf ook nog verloochenen door een SUV te bouwen… Weet je, plak er dan gewoon een Hyundai logo op en doe je fabriek dan maar dicht. Net als Jaguar: ook geen enkel bestaansrecht meer.
Ik wou dat Saab nog bestond. Dat waren nog eens auto’s.
Wat heeft dit met Panerai te maken? Nou, die hadden ook ooit een doel, zijn toen ten prooi gevallen aan stompzinnige marketing en maken inmiddels een SUV versie van hun product. Ik zie parallellen.
Swahili.