Nomos club 701

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop

Hierbij bied ik mijn Nomos club te koop aan. Van de zomer, na bijna een jaar wachten sinds bestelling, het horloge opgehaald bij juwelier van Bruggen in Utrecht.

Helaas heeft het horloge sindsdien de pols 3x gesierd, wat ik zonde vind en daarom mag hij naar een nieuwe liefhebber. Hij krijgt simpelweg te weinig draagtijd…

Onderstaand een linkje naar het specifieke model, mocht je vragen hebben over exacte maatvoering of uurwerk, verwijs ik naar Nomos zelf :stuck_out_tongue_winking_eye:

Voor zover mijn informatie strekt is het horloge ook niet meer te koop en te bestellen, dus een gloednieuw exemplaar onder de winkelprijs lijkt mij een mooie kans zo vlak voor de kerst haha.

Merk en model: Nomos club
Diameter: 36mm
Leeftijd: juni ‘23
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): juni’ 23
Factuur en/of certificaat: full set
Originele doos en/of eventuele accessoires: full set
Verzendkosten of afgehaald: voorkeur voor persoonlijke overdracht, verzendkosten voor koper
Conditie (krassen, werking etc): 99,5%
Soort uurwerk en kaliber: alpha inhouse caliber
Vraagprijs: 1000 eu
Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).



30 likes

Eindejaars up :fireworks:

Weer actief in de verkoop!

Nog altijd z.g.a.n. :crazy_face:

3 likes

Deze is er nog!
Weer even onder de aandacht

2 likes