Grappig concept…absoluut. Meer een sieraad dan een watch. Voor de functies plus meer zou je namelijk misschien beter een watch kunnen overwegen.
Maar…leuk.
Grappig concept…absoluut. Meer een sieraad dan een watch. Voor de functies plus meer zou je namelijk misschien beter een watch kunnen overwegen.
Maar…leuk.
Zo boos nu
Een smartwatch met beperkingen. Als je een mooie armband zoekt, is het wel iets. Maar nix voor mij.
Ik denk trouwens niet dat deze jongens en hun klantenkring zich druk zullen maken over welke GADA ze in de boardroom moeten dragen.
Sterker nog : als je je daar onzeker over voelt (heurt dit horloge wel bij deze gelegenheid , en wat zal de CEO wel niet van mij denken als ik de verkeerde GADA draag), moet je misschien wel een Nowatch aanschaffen. Scheelt een hoop stress. En doekoes.
Plus af en toe een inner-selfie om de boel te resetten in de virtuele datawolk.
Het concept erachter vind ik wel top en daar kan ik me wel in vinden, maar prijs vind ik dan weer overdreven. Ik bedoel maar, veel techniek zit hier niet achter, toch ? Of mis ik iets
Deed mij wel heel erg hieraan denken, is een stuk voordeliger
Voila, zelfde concept, maar realistischer geprijsd
407 euro kan je dan niet beter een dikke seiko hallen bespraar je ook nog een hoop
Oh…goed je het even zegt.
Het is NO Watch dus ik vraag me af wat dit topic in ‘algemeen’ doet. En als mensen met een tril ei op het heden moeten worden geattendeerd is men grondig de weg kwijt. Maar dat wisten we al langer dan vandaag.
Inner selfie…….
Het eerste apparaat dat nuttig is als je hem steekt waar ik denk dat je hem moet steken.
Ik raak al gestres van de enorme keuze.
Je kunt net zo goed een Apple Watch zonder always on functie gebruiken. As je daarmee je pols draait weet je 9/10 keer ook niet hoe laat t is, kutding.