Is misschien gek maar ik had gedacht een horloge te kopen voor als ik aan het werk ben. Vind het dat eigenlijk veel te mooi voor. Nu maar op zoek naar een andere voor het werk. Heeft het virus na een jaar toch nog toegeslagen?
Je hebt jezelf al een jaar voor de gek gehouden door wel aan een horlogeforum deel te nemen maar geen horloge te hebben je was een jaar geleden al verloren.
Zo is dat! Eén voor het werk en één voor de vrije tijd. Dat is zoals het hoort en tevens een duidelijk symptoom voor de zekere aanwezigheid van het HV (Horloge Virus). HV veroorzaakt door het HF… je bent zeker de enige niet!
Ja maar voor het sporten dan? En voor het klussen. En voor gelegenheden. En voor vakantie. En die ene gewoon omdat het leuk is. En die andere gewoon omdat het kan…
Exact, precies dat! Het fundament heeft ie al gelegd…
Ik ben eind dit jaar alweer 4 jaar lid en heb 3 keer geprobeerd te ontsnappen, door mijn lidmaatschap op te zeggen… Het lukt me echt niet…
Dat vind ik wel een hele mooie! Ik wist niet eens dat ze zulke elegante horloges maken. Ik ga toch eens op hun site kijken.
Mooi hoor, veel plezier ermee
Weet niet wat voor werk je doet, maar als je het zonde vindt om hem daar te dragen; G Shock erbij, dus. Of ander werk zoeken en een mooie dresser erbij! Of juist een duiker. Zo zie je maar, je bent nooit klaar met horloges kopen!
In ieder geval gefeliciteerd en veel plezier ermee!
Die dit nou niet…
Hahaha… ik bedwing me nu nog…zij het met moeite…