NWA Speedmaster Missions Apollo 15

Van harte proficiat met deze mooie Speedmaster.
Ik ben ook een “space-nerd” en volgde als jonge blaag het gemini en apollo programma op de voet.
Dankjewel voor het delen, ik heb genoten van je verhaal. Veel plezier met deze Speedmaster!

1 like

Dat gaat zeker lukken.

Leuk om te horen, dank je.

We zitten in de “hogere” sferen :rocket:

Dank en Graag gedaan !

3 likes

Gefeliciteerd met deze mooie Speedmaster!

1 like

Mooie aanwinst :+1:t2:

1 like

Geweldig Ron! Gefeliciteerd en wat een leuk topic vol feitjes (en aannames :stuck_out_tongue_winking_eye:). Soesterberg heb ik ook mooie herinneringen aan met de F15’s destijds.

Mooie Speedmasters en succes met de caseback missie! :ok_hand:t3:

1 like

Wat een gave Speedmaster! Het hele verhaal hierachter maakt toch dat je er nog meer van geniet! Gefeliciteerd met deze bijzondere aanwinst! :+1:

1 like

Gefeliciteerd! Leuk om je verhaal te lezen, je enthousiasme is niet te missen :grin:

1 like

Wat een heerlijk verhaal. De aanhouder wint, blijkt maar weer. Deze bijzondere NWA is jou dan ook gegund, gefeliciteerd

1 like

prachtige speedmaster,
draag hem met plezier

1 like

Mooi man :+1:

1 like

JA het was weer een leuk project. F-15 heb ik ook nog meegemaakt en nu kun je met de fiets over de hele start- en landingsbaan rijden buiten het broedseizoen of langs de hangars fietsen.

Zeker !

Dank !

Leuk om te horen, dank !

Dank je voor het compliment

Merci !

2 likes

Coole Speedmaster. Veel plezier ermee.

1 like

Mooi, mooi, mooi!!
Dat wordt en blijft draag- en kijkplezier :grinning:.

Wat een mooi horloge !
Gefeliciteerd met deze aanwinst :ok_hand:

Leuk je bent fanboy van David Scott, nooit van die gast gehoord!

Bedankt voor de educatieve info. Wist niet dat hij als 7de persoon op de maan heeft gewandeld.
Wel raar dat niemand meer op de maan is geland na die tijd?

Dank allemaal !

Schmitt en Cernan zijn met Apollo 17 als laatste daar nog geweest, toen hadden ze genoeg stenen verzameld en was er geen animo meer in de politiek voor het benodigde budget. Maar ze plannen om in 2028 weer op de maan te landen met een Artemis missie.

2 likes

Wat. Vet.

Gefeliciteerd met deze Speedmaster. Geniet er van het is een mooie zoektocht geweest met een goed resultaat. Bedankt voor het uitgebreide topic, ik heb het met veel plezier gelezen.

1 like

Gave aanwinst zeg!!

1 like

Prachtig en de toevoeging van het glas is wat mij betreft een goede keuze.

1 like

fantastisch, heerlijk verhaal! Draag het in goede gezondheid!

1 like