Damaged in italy!
Deze horloges worden in de fabriek al beschadigd. Daar hoef je je dan geen zorgen meer om te maken
Ieder horloge is daarom dan ook uniek!
Doet mij denken aan die gescheurde spijkerbroeken.
Voor de liefhebbers:
http://www.outoforderwatches.com/
Whoehahahahaha, betalen voor het beschadigen van je horloge.
Daarbij is duidelijk waar ze hun inspiratie qua modellen vandaan halen
Heh, best leuk. Die naar-de-k!&¥e zwarte automaat ziet er OK uit. Inderdaad nooit meer zorgen maken om een krasje.
Zou voor mij wel eens, de oplossing kunnen zijn. Wat zou er voor uurwerkje gebruikt worden?
voor 499 een horloge kopen, wat er uit ziet alsof het een jaar op de zeebodem gelegen heeft…
Staat er nu echt €499,00 ?
Uurwerk is de Miyota 8215.
Horloges worden tijdens de handmatige productie al beschadigd.
Handwerk is duur!
De automaten wel ja.
Maar even kijken of hier ook een markt voor is op het forum.
Dan leg ik ook een paar klokjes waar ik niets meer meer doe onder de heftruck en dan zet ik ze hier te koop.
ik zie dat ze ook een Customer Service afdeling hebben, Is zeker voor als ie echt Out Of Order is, of om er een paar extra krassen bij te laten maken.
In dat geval krijg je dus, naast een beschadigd horloge, ook nog een stotterende secondewijzer. Past er natuurlijk wel bij .
Ik zou ze eigenlijk wel graag eens echt zien…
Dat kan, Laanstraat 65 Baarn
Een herenmode winkel is het eerste verkooppunt in N.L.
p.s. geen aandelen in, of bezwagerd met deze firma
Op HF zal het je niet lukken maar op marktplaats maak je een goede kans en nog dikke winst ook.
Is trouwens een service die ik ook aanbied! Je stuurt je horloge naar mij op (merk maakt niet uit) en je stort € 49,95 + verzendkosten op mijn rekening. Dan krijg je het horloge op unieke wijze en volledig met de hand (en enkele metalen voorwerpen) beschadigd weer van me terug! Orders kunnen nu geplaatst worden.
Lijkt me net iets te ver om te gaan kijken, en Brussel of Antwerpen is dichter, en “daarvoor” nog steeds te ver.
ziek…
Damaged with love ?
Soort van SM horloges …
Ik vind ze wel mooi en homogeen beschadigd eigenlijk. Ook geen lelijk model (maar ja, niet dat ze dat zelf verzonnen hebben ). Voor de helft van de prijs had ik het wel overwogen, voor de gein.
In de elektrische gitaarwereld is dit al jaren big business. Da’s de “relic”-markt. Een ge-relicte, nieuwe gitaar kan zomaar duizenden euro’s duurder zijn dan een blinkend strakke van hetzelfde merk. Vooral Fender gaat hierin heel ver, maar ook bij Gibson kun je zo een bedrag in de orde van een middenklasse Koreaanse gezinsbak er op stukslaan.
Ik snap het ergens wel, maar je bent wel een beetje een poseur als je jezelf op die manier een rock&roll-imago aan wilt meten.
Die horloges vind ik - OTOH - dan wel weer grappig. Heb je gelezen wat er op de chronograaf-tachymeter/productiebezel staat? Niet “units”, maar “damages” per uur.
@PeterLC Yep, heb er wel 'ns verwonderd naar staan kijken, bij een Fenderdealer. Maar van dichtbij zie je toch wel dat 't niet echt slijtage is, vond ik. Maar ja als je muziekcarrière, zoals in mijn geval, nou nét ietsje minder glansrijk en ruig is dan die van gasten als Vaughan, Hendrix en Clapton. En je wilt toch een beetje indruk maken met mooie verhalen over jarenlang touren met Van Halen en Aerosmith…