Ik kan ook van alles op mijn verlanglijstje hebben staan maar of het er ooit van komt weet ik ook niet. Eerst moet ik werk zien te vinden. Dat heeft nu voor mij een hogere prioriteit.
Jouw doel is in ieder geval haalbaar en realistisch.
Als ik tussen beide zou moeten kiezen ga ik voor de Limited. Omdat bijna al mijn horloges al een zwarte of donkere wijzerplaat hebben. Jij succes met je keuze.
Oud draadje idd. Vind de LE ook de mooiste. Maar de panda mag er ook zijn! Kende eigenlijk alleen die met de groene accenten en die vond ik nou juist niet zo. Maar ben wel benieuwd hoever TS nu is. Dus @dreski, is ie al in zicht of is ie er zelfs al?
Ik snap wat je zegt, maar bij mij gaat het er om hoe de horloge er uit ziet. Batterij, solar, of zelfs opwinden…
En daar vind ik de DS-2 Chrono nou juist in uitblinken. Niet zo’n achterlijk groot ding, maar een beschaaft klokje met een mooi design …
@mike_moker He, lekker! Balen wel, ga 'm ook steeds leuker vinden… Straks moet ik er ook nog aan…
Geloof niet dat er iets is dat ik niet mooi vind aan dit horloge. Snap niet dat je ze niet veel meer ziet(?).