Ollech & Wajs

Tja voor dat geld wil ik denk ik ook wel meedoen…Ik vind hem erg mooi…

Hier een Cougar verwacht ik.

Harold Schreef:

Met TimothyH en zn broer, El penumbra en Harold
zitten we nu dus al 4 horloges. Nog meer
geïnteresseerden?

Ik wil wel een M4 hoor. Ik kan altijd nog mijn SKX007 verkopen. :wink:

Ik vind de M2 diver ook mooi.

Voor mij de IN1001 / Ref. No. ID-3066

Nu ik las dat de Grovana geen ETA uurwerk heeft is dit misschien een beter alternatief. In mijn ogen meer value for money.

Het is niet zo dat Grovana standaard geen ETA heeft. Is een beetje afhankelijk van wat de dealer heeft ingekocht. Als je rechtstreeks besteld en je geeft aan dat je een ETA wil krijg je die ook.

Er zitten echt leuke modellen bij en aangezien ik al een tijdje op zoek ben naar een duiker met metalen band ben ik ook van de partij als er besteld gaat worden. Ik zal deze thread blijven volgen om te kijken of er iets concreets uit komt.

Het is in eerste instantie misschien het beste als de potentiele kopers het gekozen model posten + de prijs. Op die manier hoeft iemand alleen maar even de thread door te gaan en op te tellen.

Ik zal zelf vanavond alle modellen langs lopen om een keuze te maken.

Hierna moet ik echt even rustig aan gaan doen, heb van de week mijn Van Der Gang ook al naar de fabriek gestuurd voor een nieuw bandje :frowning:

Ik ben nog in voor een ollech en wajs, misschien hebben we genoeg mensen nu?.

Ik heb inmiddels een Seiko gekocht als daily beater.

Ik heb net een mail gezonden naar chronotime met de vraag of de M-65 er nog is en nu zie ik pas dit draadje :+

Nog geen reactie ontvangen van hen, maar als ie er is wil ik dus de M-65 :smiley:

Wie organiseert het?

Ik ontvang net (ja, op zondagochtend!) een mail van dhr. A. Wajs, dat de M-65 niet meer voorradig is.

Helaas moet ik dus afhaken :frowning:

Ik ben nog steeds van plan een ollech en wajs horloge te bestellen. Voor deze prijzen kan ik dit niet laten schieten. Zijn er nog mensen die mee doen met deze actie ?. Ik ben bereid de boel te regelen.

Mvg,

Tim