En nu?
Boycot
Kamervragen
Handelstarief
Snelweg blokkeren
Grenzen dicht
Alberto Stegeman bellen
Ellie Lust bellen
John vd Heuvel bellen
Of gewoon niet kopen en voor een originele Van Dam gaan.
ja dat heb ik gemerkt bij die droeftoeters
Oh, ik denk dat dit model wel verkoopt, hoor. Wordt gekocht door mensen die een horloge gewoon kopen en gebruiken waarvoor het bedoeld is, verder weinig met horloges hebben, maar dit wel een aansprekend design vinden. En dat is het ook. Alleen niet origineel. Maar daar maken dan weer alleen een paar horlogegekkies zich druk over.
Oh vertel eens
Strak plan wel dan ervaar je pas echte luxe!!!
Ja wat is er eigenlijk met dat topic gebeurd? Heb ik niet meer meegekregen helaas
Geen idee, maar zodra de mijne binnen is zal ik een leuke NA schrijven.
For real?? Haha held, ben erg benieuwd (naar je verhaal, niet naar het horloge)
Wacht maar tot OP erachter komt dat er ook modellen van Rolex, Omega, Cartier, Patek Philippe, Audemars Piguet en Casio worden nagemaakt en verkocht voor een fractie van de prijs!!!1!1
Exact. Ik verdiep me zelden in een ander merk dan Citizen, en als ik dan een leuk horloge zie, blijkt dat weer een kopie van weet ik veel wat. Zelfs veel Citizens zijn weinig origineel, maar ze geven er meestal wel een eigen draai aan.
Ik vind dit horloge - dat Marktplaats me af en toe laat zien - erg fraai, en zou hem gerust kopen voor het design, maar het schijnt te lijken op een of ander patser horloge (of moet ik zeggen, timepiece) waar ik liever niet mee geassocieerd wordt.
BUGOLINI Vigilate - 7mm Steel Watch - Quartz Japanese
En laatst zag ik deze in een etalage.
Nu trek ik me weinig aan van wat mensen van mij of mijn horloges denken, maar ik wil in ieder geval niet dat ze denken dat ik het origineel zou willen, want dat wil ik dus niet, ik vind dit gewoon twee fraaie horloges met dat geborsteld staal en de vele hoeken.
Ik lees steeds Ozempic.
*word