Olympic Seamasters

De rode heeft wel iets, maar ik vind het “net niet”. En als ik denk aan het vermoedelijke prijskaartje, dan “helemaal niet” :wink: Op het plaatje denk ik inderdaad eerder aan Swatch dan aan Omega.

5000 CHF, dus iets meer dan 4200 eypo’s.

Weet iemand wat voor uurwerk ze krijgen?

Ik vind die uivormige kroon een tikje misplaatst. Verder best aardig ontwerp. Ik heb bij Omega wel het gevoel dat ze geen echte ‘identiteit’ hebben. Modellen zijn zo verschillend en veranderlijk. Doet voor mij het merk geen goed. Jammer, want technisch doen ze fraaie dingen en ze hebben natuurlijk een geweldige historie. Tegenwoordig is de collectie een beetje een ratjetoe.

1 like

Dat is dan weer veel te hoog vind ik.

Sommige van deze serie vind ik best aardig

1 like

Ik vind het geen topper

Co-axial master chronometer cal. 8800

1 like

Dat is niet verkeerd. Dan zijn die 4200 Euro’s zo gek niet in vergelijking met veel andere horloges.

Wat mij betreft een ongeïnspireerd horloge met een te mooi uurwerk erin…

1 like

De kast met de twisted lugs is wel typisch Omega.

1 like

Achterkant is mooier dan de voorkant. Ben nieuwsgierig wat Omega er voor prijs aan gaat hangen.

Romd Eur 4200 dus :eyes:

Los van het feit dat ik persoonlijk niet € 4.200 voor dat klokje zou neerleggen, waarom als Seamaster uitbrengen?! Lijkt me niet echt het eerste horloge wat je pakt zodra je gaat duiken…

Best gaaf, maar ik heb niets met de Olympische spelen en dat logo verpest het dan ook voor mij.

Das vest veel voor een moderne uitvoering van een Dynamic in verschillende kleuren…

Eerder best weinig voor een hologe met een 8800 uurwerk. Maar je hoeft hem niet mooi te vinden natuurlijk.

Waarom best weinig met zo’n uurwerk? Is een leuk uurwerk maar niks duurs of aparts.

Voor 2018 zijn er al twee varianten op de PO en de Aqua Terra

Die kunnen mij persoonlijk iets meer bekoren

Ook aan de prijs uiteraard

PO: Euro .6500,–
AT: Euro 5.300,–

Ik wacht op echte foto’s vooraleer ik mijn mening geef. Hoe ziet het kristal eruit, dial etc.

Het is inderdaad wel een vreemde eend in de bijt, hoewel Omega nog wel uitvoeringen gebracht heeft voor de spelen. En de twisted lugs zijn toch wel echt Omega :blush::+1:

Voor 1000 euro minder dan liever deze. Zelfde maat.

1 like

De voorkant van het horloge doet mij niet zoveel, beetje een “quartzlook” het uurwerk daarentegen… :kissing_heart:

Plaatje van het www geleend.

2 likes