Ben ik absoluut niet mee eens. Heb erg slechte ervaringen met de servicegerichtheid van vintageVDB.
Misschien had ik pech 
Ik volg dit merk op FB en niet alles is mijn ding maar er zitten ook echte pareltjes bij. Helaas totaal buiten mijn bereik.
Ok jammer te horen bij mij alleen maar positief en gratis … reparatie en servicebeurt.
Best wel gaaf is. En altijd handig zo n vliegenmepper boven je wijzerplaat 
Ik had ook goeie ervaring met de heren gehad.
Top. Ik ben helaas niet de enige
. Waarschijnlijk krijgen jullie een betere service omdat jullie de wat betere modellen hebben.
Bij mij ging het om een serie 2012 en bij iemand anders om een 2013. Maar ja. Misschien hadden we pech of christiaan (PR) een slechte dag. Blijft toch raar dat je klokjes aflevert op dit niveau met een slecht uitgelijnde bezel, wiebelende kroon en erg snel dol schroefdraad van de bandenpins.
Blijven verder erg mooie klokjes. Maar voor mij nooit meer.
Service was goed, kwaliteit vh product minder. Hm… zo te horen hebben jullie de serie modellen. Ik heb alleen ervaring met een custom model. Maar ook daarvan was de wijzerplaat niet goed uitgelijnd, rotorlager versleten (toegegeven, hoort bij het risico van het gebruik van charmante vintage uurwerkjes), en de afwerking van de kroon en meegeleverde gesp vind ik matig. Maar uiteindelijk alles goedgekomen. Heel erg blij met de ‘schep’ gespen. Die vind ik heel mooi gemaakt.