Wat denkt het HF orakel van deze 2684 honeycomb? Probeer me te verdiepen (nog niet genoeg kennis om aan te schaffen) en vroeg me af wat jullie van deze denken?
Patina lijkt ok (niet te schoon)
Kast is oud maar niet teveel gepolijst
Uurwerk kan wat liefde gebruiken
Kast zal wel kloppen
Volgens mij staan de kastpoten niet meer recht. Dat is riskant met terugbuigen.
De plaat vind ik niet aantrekkelijk meer vanwege de patina. Ik vind bij honeycomb dials het lastig beoordelen of het redials zijn of niet. Ik zie niet 1-2-3 tekenen waarvan ik denk dat klopt niet, maar goed, een omega expert of 2684 kenner kan je meer vertellen.
Service kost je nog flink extra.
Het is lastig te zien of de kastpootjes al eens gerepareerd zijn. Soms zijn deze erg verbogen. Deuken in gouden vintage kasten komen vaker voor. Maar de algehele conditie van dit horloge vind ik niet zo goed waardoor ik deze niet zou aanschaffen. Het model is wel prachtig maar ik zou verder kijken+ buy the seller
Ik heb de titel even aangepast.
Hetgeen er stond suggereerde dat je op zoek bent naar een waarde en daarvoor moet je echt ergens anders zijn …
Hier kan je vragen stellen over je horloge aan de leden van het forum. Wij zijn echter geen taxatie-forum. Als je wilt weten wat iets waard is, kan je een taxateur raadplegen of op google vergelijkend materiaal zoeken. Vragen over type, oorsprong, de techniek en of het horloge echt is kunnen hier wél worden gesteld.
Geen Frankenwatch. Misschien opnieuw gerepareerd maar voor zover ik kan inschatten wel een echte.
Prijs kwaliteit verhouding ga ik niet op in gezien het tweedehandse aanbod en de “pricelessness” van het merk verbonden aan de Olympische Winterspelen o.a…