Omega 50's/60's?

Leuk om dit te lezen. Geeft weer wat meer verhaal aan het horloge.

Ja wellicht dat ik hem wil verkopen. Mijn moeder heeft hem al ruim 15 jaar in bezit en er heeft zich nog nooit een situatie voor gedaan waar ze hem om kon doen :joy: .

Dag Jaap. Dank voor je compliment en toevoeging aan het verhaal. Van het uurwerk wist ik zelf niks af dus dit is zeer handige info. Ik ga even meer lezen over de Backwinder van Omega.
Ik denk zelf dat het ook meer waard is dan de goudprijs. Ik ben een man maar kan er de beauty ook zeker inzien.

1 like

Vragen en krijgen. Ik denk echt dat voor dit soort horloges de goudprijs plus een goede fles wijn een aardig uitgangspunt is…

Waar dan???

Wel bij mannelijke horloge liefhebbers. Er zijn natuurlijk ook vrouwen fan van vintage juwelen en dit is voor hun denk ik interessant. Extra vanwege de staat. Uiteindelijk zou je moeten veilen of verkopen om het zeker te weten.

Veel succes… Je moet dan echt hopen op iemand met veel geld die zoiets voor zijn vrouw meeneemt. Ik zou zeggen: hele matige handel

2 likes

Handel in dameshorloges is wel minder, maar er zal vast een koper voor zijn. Ik heb ook zo’n backwinder (mijn vrouw dan), cal. 440, op een fluwelen bandje. Die is zo klein dat je echt goede ogen moet hebben om te zien hoe laat het is.

1 like

Ben het met @Mark020 eens.

Tis best een leuk ding maar vind er maar eens iemand voor die er daadwerkelijk mee rond wil gaan lopen. Die zijn voor een groot deel uitgestorven vrees ik.

3 likes

Die vraagprijs is absurd, daar ging het ook niet om. Beide horloges zijn echt meer waard dan de goudprijs. Het blijft altijd de vraag of men de vraagprijs wil betalen, hoe reƫel ook. Kijk maar in het blauw.

2 likes

Goud plus wat dan? 50 euro? 250? 1500? Probeer er eens een te verkopen. 99,999% van de vrouwen gaat er echt niet mee lopen

1 like

Vind ook maar iemand die dat wil/kan doen. Standaard tonneau-vormig dameswerkje is al best pittig. Servicebeurt ontkom je niet aan, en is Omega-Certified 550 euro - als alles meezit.

1 like

Ja dat snap ik volkomen maar desondanks zal er vast wel iemand zijn die hem wil overnemen. Of hij ooit nog gedragen zal worden betwijfel ik ook.

Ja dat is inderdaad iets om rekening mee te houden.