Zo ziet hij er al beter uit, maar blijft te druk voor mij. Hij oogt ook groooot op jouw pols. Maar dat kan ook de foto zijn die vertekend.
Dat komt waarschijnlijk door de foto. Een horloge van 34/35mm kan er zelfs groot uitzien.
Ik vind hem strak
Heel veel spreekt mij aan: Kast vorm, vorm van de lugs, kleur, wijzers, uurmarkeringen. Er klopt voor mij heel veel, maar ik vind de reguliere Aqua Terra ook mooi (dan begrijp je waar ik vandaan kom).
Verder vind ik het noordelijk halfrond op de plaat echt uniek en geslaagd. Ik houd wel van dit soort bijzondere dingen. Misschien die GMT ring anders implementeren / weghalen met een simpele GMT wijzer oid. Dat zou wat meer rust brengen waarmee wellicht ook de maat teruggebracht kan worden.
Kende deze niet, maar bedankt voor de tip! Deze komt zeker op de watchlist
Dubbel en dik dope en daarom terug helemaal naar boven met dit draadje.
Onlangs in het echt mogen bewonderen en was toch een beetje ‘star struck’.
Prachtig ding in een heel mooie grootte, 50 LtoL is toch voor bijna iedereen te doen.
Hele mooie deze Aqua Terra.
Gaaaaf:heart_eyes:. Bij AD naar wezen kijken. IRL toch een flink stuk steviger dan mijn 2 gewone Aqua Terra’s. Wereldbol is echt mooi gedaan en eea is ook redelijk afleesbaar. Wel erg duur geworden en zal dan ook wel een niche in de Omega lineup blijven.