Omega Chronicle, the story of Omega

:thumbsup: Ah. Nee dus. Geen Saga-vertaling. Leuk hebbeding!

Gave aanwinst!

Ik heb ze naar aanleiding van dit topic ook een verzoek gestuurd, lekker dom gehouden maar ik heb helemaal niets meer teruggehoord. Maar goed, misschien heb ik toch nog gelukā€¦ een mooi boek in ieder geval.

Ik heb op 20 juli een berichtje gestuurd naar Omega via hun website. Op 28 juli kreeg ik een berichtje terug van een medewerkster van de Sales en Marketing afdeling van Omega Nederland, waarin zij mededeelde dat er een exemplaar naar mij onderweg was.

Dus tussen mijn vraag en het antwoord zat al een week. Mogelijk dat het i.v.m. de zomervakantie iets langer duurt.

Ik denk dat ze ondertussen al moeten bijdrukken. :smile:

Ik mag toch hopen dat Omega nog wel wat geld over heeft om wat boeken bij te drukken. :smiley:

Ik denk niet voldoende om al die Nederlanders die iets gratis willen hebben van een exemplaar te voorzien.
(Lees dit als reactie met de nodige zelfspot)

Deze moet ik hebben. Heb Omega A Journey Through Time dus zou een mooi addendum zijn aan 'de bijbelā€™denk ik.

Vers uit den brievenbusch!

Untitled

Untitled

Untitled

Echt een leuk bladerboek, bedankt Omega en @Nibby voor de tip!

1 like

Ik heb na een week helaas nog geen reactie ontvangen van Omega.

Ik heb het nu ook geprobeerd, ben benieuwd!

1 like

Idem

Idem

Die mensen van Omega zitten zich nu af te vragen waar al die aanvragen ineens vandaan komen, en ze hadden nog wel een rustige zomerperiode verwachtā€¦ hahahaha :wink:

2 likes

Ik heb ook maar eens een berichtje gestuurd :smile: niet geschoten is altijd mis.

Hahah, mijn brievenbus was ook gevuld :stuck_out_tongue:

Bedankt @Nibby :+1::+1::+1:

Goed om te horen dat de boeken langzaam maar zeker binnen druppelen. Voor degene die nog geen boek hebben ontvangen, ze zijn ze vast in allerijl aan het bijdrukken :wink:

Ik heb juist een pdf versie gevraagd. Weet niet wat zij zullen antwoorden :smile:

Ik heb het boek ontvangen per post!
Wat me opvalt is dat de jaartelling t/m 2011 loopt, en het copyright op het boek (laatste pagina) staat op 2012. Ik was in de veronderstelling dat dit boek nieuw was en onlangs is gereleased? Hebben jullie hetzelfde?

Ook post ontvangen :wink: