Omega Chronicle, the story of Omega

Hier heb ik hem ook ontvangen. Toeval dat ik dit topic redelijk kort na opening zag. Mailtje gestuurd naar Omega en de lokale Omega dealer. Van de dealer het antwoord “gaan we uitzoeken” en daarna niets meer gehoord.
Op mijn vraag/verzoek bij Omega ook niets gehoord. Alleen plofte ±2 weken later het boek op de deurmat.

Nu sparen voor een Omega horloge dan maar :wink:

Vandaag op de PC het boek gehaald. Ze waren zeer vriendelijk en welwillend. Omega had ze gevraagd of ze nog de boeken hadden en ze hadden aangegeven dat ze er zat hadden.
Meteen ook even voor het eerst een moonwatch en PO 45.5 gepast. Erg mooi!
Ook een van die gekke :wink: vogel horloges van Jaquet Droz gezien.
Al met al een prettige ervaring. Misschien scheelde het ook wel dat ik een LLD om had en dat de verkoper deze op zijn wensenlijst had :slight_smile:

Kijk, dat hebben de mensen die het boek keurig thuisgestuurd kregen niet mee mogen pakken :grinning:. Heb je misschien nog foto’s gemaakt?
Welke PO heb je gepast?

1 like

Dat is stom :(. Niet aan gedacht om foto’s te maken.
Nou ja, binnenkort kan ik foto’s maken van mijn eigen moonwatch als het goed is.
De PO was een normale versie (8500), dus geen gmt of chrono. Ook nog even een 42mm gmt gepast voor de maatvoering maat deze vond ik gezien de dikte niet geheel in balans.

Wat een service! Na het afhaalbericht op email een keurig e-mailtje teruggestuurd met dank maar dat ik niet in de gelegenheid was om het op te halen en het vriendelijke verzoek of ze het wellicht wilde opsturen … Na de vakantie een email ontvangen dat ze het hadden opgestuurd, twee dagen later boek in de bus, chapeau.

Wie brutaal is heeft de halve wereld zeggen ze wel eens…
Ik dacht: Ik ga Omega eens een mail sturen of ze nog een exemplaar hadden liggen.

En jawel! Na een week kreeg ik een mail terug en nu 2 weken later lag ie netjes in de bus!

Toch leuk om te hebben.

9 likes

De aanhouder wint :wink:

2 likes

Ja zeker, vond ik ook.

Ik denk ik probeer het gewoon en zie wel hoe het loopt.
Nu lekker ff neuzen.

2 likes

Gaaf. Nu krijgt Omega heel veel mails van hf leden :sweat_smile:

3 likes

Zou zo maar kunnen. Die krijgen flash backs van 2015 :crazy_face:

“It wasn’t me…” :sweat_smile:

2 likes

Hé, daar gaan we weer. Wel grappig dat dit ineens weer naar boven komt. Succes voor de volgende aanvragers van het boek.

Naar aanleiding van dit topic ook een kans gewaagd via de website, en maak het mee: na drietal dagen al antwoord van Sales & Marketing Coordinator!

Nu uitkijken naar dat pakketje :nerd_face:

3 likes

Wie waagt… Die wint :partying_face:

Hier ook na precies 14 dagen op de deurmat, zelfs met gepersonaliseerd begeleidend briefje erbij.

Straks maar eens lekker bladeren!!

3 likes

Top! Heel veel leesplezier. En toch leuk dat het nog steeds te krijgen is. Hoewel je wel wat geduld moet hebben soms.

1 like

Ik kreeg een mailtje dat hij tijdelijk niet op voorraad was maar zodra hij er weer is er een mijn kant op komt.

Goede service.

2 likes

Dat mailtje kreeg ik ook.
Hopen dat ie snel komt.

1 like

Hier ook. Ik denk dat ze bij Omega toch moeten opkijken van het plotse aantal vragen voor dit boekje. Wel mooi!

1 like

same here

Spelen wel kort op de bal. Na één dag al reactie met de belofte dat het boekje er aankomt.Top.

Zou het ook werken als we vragen om The Omega Saga ofzo? :crazy_face:

1 like