mogelijk… maar als het jouw horloge is, bepaal jij wat er gebeurt… niet omgekeerd!!
LUWE Schreef:
Je kunt toch aangeven wat er aan het horloge
moet/mag gebeuren?Dus daar ben je zelf voor verantwoordelijk!
Of polijsten of niet… that´s the question
Was het altijd maar zo’n feest. Bij Rolex is het alles of niets.
klopt niet!!
Daar kun je ook zelf bepalen wat er gebeurd…
Als je je wijzerplaat wilt houden e.d.
Klant is koning!
dat bedoel ik…, ws destijds bij Breitling ook, wellicht dat Omega hetzelfde aanhoud
capice Schreef:
Heb gehoord dat dit een standaard procedure is als
het naar Omega gaat…
probeer anders Erik uiterlinden eens,volgens mij
doet hij ook omega
www.horlogemakers.nl
Daar heb ik het eens gevraagd het is namelijk dichtbij voor mij. Wat me tegenhield is dat het alleen mogelijk is om mijn horloges op te sturen i.p.v. te brengen en af te halen.
LUWE Schreef:
Waar gehakt wordt vallen spaanders…
Vind het altijd leuk te lezen, als er een keer wat
fout gaat…Maar de vele keren dat het goed gaat hoor je
niks!Natuurlijk hoort zoiets niet te gebeuren, maar af
en toe ben je even afgeleid en een klein foutje is
gemaakt!En zoiets is een kleinigheid… Gelukkig
Ik zou het hiermee eens kunnen zijn, ware het niet dat die “kleinigheid” totaal meer dan duizend euro heeft gekost om elders te laten herstellen
Klopt,uit veiligheidsoverweging… zijn atelier is een deel van zijn huis…maar gewoon even bellen of je het mag komen afgeven, meestal geen probleem als je aangeeft op aanraden via het forum te komen
Even voor mijn beeldvorming, over wat voor kleinigheidje praten we hier?
Hub Hannemann in Kerkrade heeft vorig jaar mijn Speedy perfect geserviced. Er staan nog meer positieve reacties op het “Ervaringen” forum.
Ciao, Henk
Hub heeft ook mijn Omega gedaan nadat die enkele 10len jaren stil heeft gelegen. Doet het super nu.
Groet Bert
Dank voor alle tips en antwoorden. Heb inmiddels begrepen dat buiten Omega niemand gecertificeerd is om co-axiaal te doen. Dus via de juwelier, van Baal, stuur ik hem naar de Omega workshop in Brussel.
Volgens mij kan Nico Rijsman ook co-axiale uurwerken servicen. Hij resideerd in Culemborg.
Beelaerts Van Blokland in Zeist is volgens mij ook gecertificeerd voor co axiaal, net als Erik uiterlinden.
Vlgs Ferry Schweitzer is niemand in NL gecertificeerd, en als je op WUS leest wil Omega co-axiaal uberhaupt helemaal zelf doen.
Er zijn op dit moment 12 officieel gecertificeerde Omega service centra in Nederland, deze staan op de officiële website van Omega, wij zijn er één van, en ja die bedrijven doen ook co-axiaal.
Groet Hans Beelaerts Belle Heure Uurwerktechniek
Ik heb zelf, via een bevriende juwelier, mijn Seamaster bij een gecertificeerde Omega horlogemaker gebracht.
Hij werkt oa voor officiële AD('s)
Kosten waren ook in de richting van 400 maar heb daarbovenop mijn band en kast geheel laten opmaken.
Dit werd uiteraard wel wat duurder, maar het horloge kwam werkelijk weer als nieuw terug.