Omega Genève f300Hz EUR 450,- op Omega staal

Te koop, geen ruil!

Omega Genève f300hz met brushed blauwe plaat, komt op de originele stalen band met Omega gesp en verkeert in goede vintage staat. Is volledig functioneel, behalve de datumschijf, die loopt soms niet automatisch mee, moet waarschijnlijk vervangen worden. Komt met gesigneerde Omega-kroon.

Merk en model: Omega Genève f300hz met Ref 198.0068.169.
Diameter: 37mm
Leeftijd: Begin jaren ‘70.
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): Eind 2023
Factuur en/of certificaat: N/A
Originele doos en/of eventuele accessoires: N/A
Verzendkosten of afgehaald: Af te halen in Lelystad of verzending op kosten en risico van de koper.
Conditie (krassen, werking etc): Prima werkend, behoudens de datumschijf dus af en toe. Met de hand verzetten werkt wel. Hiermee is rekening gehouden in de prijs!

De batterij is eind 2023 vervangen, dus kan nog even mee!

Soort uurwerk en kaliber: Omega Cal. 1250
Vraagprijs: EUR 500,-

Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).






20 likes

Up :up: voor deze blauwe zoemer.
Nog een mooi plaatje van de vorige eigenaar voor de smaak:

8 likes

Up! :up: voor deze blauwe vintage toper :ok_hand:

1 like

UP! en prijs omlaag naar EUR 450,- voor deze blauwe vintage topper op Omega staal (passend op 18,5 cm pols)

1 like

Up! :arrow_up: wel interesse, maar geen doorpakkers

1 like