Omega is een merk voor losers

altijd al eens een loser willen zijn. moet zeggen voelt prima.

2 likes

Vaker zie ik op youtube filmpjes voorbij komen van hem. Het zal wel een “hate it or love it” iets zijn maar I hate it… Kan hier geen minuut naar kijken, wat irritant zeg.

Maarja, mijn mening is niet belangrijk want ik ben gewoon een loser met een Speedmaster om de pols…

4 likes

Ik vond het al een rare gast, maar sinds dit schandaal kan ik er echt niet meer naar kijken. Sextourismen reizen organiseren samen met een veroordeelde moordenaar…

2 likes

oh wauw… die kende ik nog niet. Des te meer redenen om deze pad geen platform te geven!

/doet Alpinist om\

1 like

You have to love Archie. Complete mafketel.
Charlie is ook de zelfgekroonde koning van de wristcheck …

Paar spoilers:
Omega sucks because …

  • not a Swiss company anymore
  • bracelets are allegedly made in China
  • they are not Rolex, but want to be Rolex
  • because Omega owners driver Audi’s instead of beamers or mercs

“I have to be fucking honest with you!” …
Ik heb weer genoten van Archie! F# you too Archie.
En ik hou van mijn Omega en mijn Rolex.

In datzelfde genre …

4 likes

Ik heb aan een screenshot genoeg om te weten dat dit pulp is. Daarvoor hoef ik het filmpje niet eens te bekijken. Het is triest dat YouTube en Twitter tegenwoordig de dominante informatiekanalen lijken te zijn.

Doe mij maar een goed geschreven artikel in een mooi vormgegeven (online) horlogemagazine.

4 likes

image

13 likes

,:joy::joy::joy::joy:

En dat is cool tegenwoordig? Een onverzorgde vent die een beetje wild zit te schreeuwen en te gebaren? (want ik heb ooit weleens een filmpje van hem gezien).

4 likes

Naast een goed artikel wil ook wel eens lachen. Ik zie dit enkel als vermaak zonder ook maar enige informatieve waarde.
Wat een malloot is die Archie :smile:

Dus omdat de CEO van een Libanees afstamt zou het merk niet goed zijn?

Mein Darwin im Himmel, wat een lullig en racistisch karakter heeft die Paul Pluta toch gemaakt. Meestal vind ik z’n video’s wel amusant, maar het is natuurlijk gelul van het zuiverste water, fuckers. :slight_smile:

Ik zie die filmpjes toch wel graag: het is een ardige parodie op veel te serieuze horlogekanalen.

Overigens is de familie Hayek gewoon staatsburger. En de notie dat Zwitsers dingen niet voor winst doen… Poeh poeh.

3 likes

En Rolex is een merk voor, oh wacht… Omega dus. Leuk! :joy: :rofl:

Het is mooi vermaak inderdaad, dat gelul op Youtube. Niet alleen van die Archie trouwens. Het web staat er vol mee. Voor de druilerige dagen, soort van cabaret. We nemen het veel te serieus allemaal. :slight_smile:

Moet je ook met een korrel zout nemen anno nu. Zijn in 90 van de 100 gevallen soort van advertorials, oftewel de fabrikant betaalt de inhoud. De slager zal van zijn eigen vlees niet gauw zeggen dat het verrot is, dus alles is al snel prachtig en bijzonder…

2 likes

Wat een extreem nare kerel! Mag ik die aub NOOIT meer zien?

3 likes

knopje negeren gebruiken :grin::joy:

Cyclops :wink:

Ik vind het idéé van een sarcastische/cynische persiflage op de horlogevlogs op zich wel cool hoor.

Het is alleen zo dat ik a) het gevoel krijg dat hij zichzelf stiekem toch veel te serieus neemt, en b) ik hem gewoon niet grappig of anderszins amusant vind.

1 like

Ja weird he? Ik ben niet eens op zoek gegaan naar die info. Ik luister regelmatig een ‘true crime’ podcast en ineens werd daar Archie genoemd in de context van die zaak.

1 like

Het is sarcasme geuit door een typetje, dus zoek er niet te veel achter. Archie heeft Grand Seiko ook meerdere keren door de mangel gehaald en is er daarna op teruggekomen. Meer dan wat los zand en veel F-bombs is dit niet.

Hahaha!! jajaja!!

Als Omega sucks dan sucks Rlx ook.
Die maken schandalige winst op edelmetalen.
En daar hoef je geen raketgeleerde voor te zijn :wink: