Supergaaf! :~
Het ziet er netjes uit, maar voor mij hoeft het niet. Speedmaster = Speedmaster en daar hoef je voor mij niets aan te doen (of het zou een āopen ruggetjeā voor een cal. 321 moeten zijn 
Afwerking ziet er goed uit (voorzover ik dat op deze fotoās kan zien). Uitstraling heeft ook wel wat.
Maar als ik de keuze zou hebben zou ik toch voor een originele gaan.
DLC, ik zeg nee! Na mijn ervaring met mijn Super Avenger Black Steel ben ik genezen van die coatings. Doe mij maar gewoon staal of edelmetaal!
Ik vind het mooi. Is weer eens wat anders.
Leuk om te zien dat behandeling van een Speedmaster zoveel emotie los maakt 
Inmiddels zit ik al 2 maanden te wachten op het resultaat
We zijn er bijna, want ik heb Nico ook gevraagd om alle wijzers te vervangen voor zwarte wijzers. Benieu"wd hoe dat er uit ziet.
Ik begrijp het gevoel van āheiligschennisā maar tegelijkertijd heeft het horloge ook iets āeigensā.
Omega heeft inmiddels zoals jullie ongetwijfeld ook weten wel toegegeven aan de DLC trend en komt met een zwarte Speedy.
De reden waarom Omega in de jaren 70/80 niet meedeed aan de introductie van PVD coated modellen wat het gebrek aan kwalitatief goede qoatings.
Heurer heeft zich hierdoor niet laten terughouden.
De qoating die Nico aflevert is echter sterk en krasbestendig. Ik heb mijn Heuer Pasadena waar zeker op de band de coating 90% was verdwenen bij Nico laten restaureren. Resultaat is fantastisch
Groet Arthur
Leuk om te zien dat behandeling van een Speedmaster zoveel emotie los maakt 
Inmiddels zit ik al 2 maanden te wachten op het resultaat
We zijn er bijna, want ik heb Nico ook gevraagd om alle wijzers te vervangen voor zwarte wijzers. Benieu"wd hoe dat er uit ziet.
Ik begrijp het gevoel van āheiligschennisā maar tegelijkertijd heeft het horloge ook iets āeigensā.
Omega heeft inmiddels zoals jullie ongetwijfeld ook weten wel toegegeven aan de DLC trend en komt met een zwarte Speedy.
De reden waarom Omega in de jaren 70/80 niet meedeed aan de introductie van PVD coated modellen wat het gebrek aan kwalitatief goede qoatings.
Heurer heeft zich hierdoor niet laten terughouden.
De qoating die Nico aflevert is echter sterk en krasbestendig. Ik heb mijn Heuer Pasadena waar zeker op de band de coating 90% was verdwenen bij Nico laten restaureren. Resultaat is fantastisch
Groet Arthur
De wijzers liggen te drogen, had een paar opties.
Mat zwart, welke het niet is geworden daar dit de afleesbaarheid niet bevorderd.
Gehele zwarte glimmende wijzers, vond ik ook niet mooi.
Zwarte glimmende met lume er in is de keuze geworden. Dit is dan voor de uur, minuut en centrale seconde. De overige kleine wijzers zijn geheel glimmend zwart.
Als de klok klaar is dan volgen de fotoās.
Indien er interesse is in een ombouw voor zoān klok of een andere speedmaster laat het via een e-mail weten. Prijsindikatie ā¬450,00 afhankelijk van de eventuele onderdelen.
Voor diegene die na verloop van tijd denkt uitgekeken te zijn op zwart is dit ook weer te verwijderen. Dit zonder te schuren polijsten of stralen.
Groet Nico Rijsman
heel mooi ⦠nu nog op een mooie lichtbruine leren band! 
Die is vanuit Ofrei al onderweg uit de US
Lichtbruin suede
Finale foto wordt nog getoond
Groet
arthur
Bijgaand de klok met de zwarte wijzers.
Moet zeggen dat het live beter overkomt dan de foto doet vermoeden.
met vriendelijke groet, Nico Rijsman

Pfff, knap ding man!
WOW Nico!!!
Ik ben heel tevreden over het resultaat
Dit is absoluut een āblijvertjeā ⦠Beloofd!
Groetjes
Arthur
Hou ik je aan.
Nico Rijsman Schreef:
Bijgaand de klok met de zwarte wijzers.
Moet zeggen dat het live beter overkomt dan de
foto doet vermoeden.met vriendelijke groet, Nico Rijsman
Hoewel ik 't zelf toch niet zou doen ivm duurzaamheid, vind ik 't resultaat er wel stoer uitzien (tu)