Omega Only (Deel 2)

He, ik mag hier ook mee doen. Of is het alleen voor moderne Omega’s? Hoe dan ook, ik heb sinds gisteren dit plaatje in mijn bezit. Uit 1968, in prachtige staat.

11 likes

Gewoon super :ok_hand:

1 like

4 likes

Leuk. Ik heb mijn vrouw exact dezelfde voor haar verjaardag gegeven met verschilende gekleurde 18mm canvas/NATO straps. Leuk combineren. En met die driver kwartslag heb je altijd iets om over te praten!

1 like

Zeker! Even wennen maar dat maakt deze net plezant :smile:

1 like

En draagt ze die graag, zo een kwartje gedraaid? Dat zou ik hier nooit verkocht krijgen :see_no_evil:

Een leren nato lijkt me inderdaad wel eens leuk! De grijze plaat past ook met alles.

Ja. Het is gewoon een bijzonder ding en dat maakt het leuk. Ik denk dat je een leren NATO er niet doorheen krijgt. Dit omdat het bandje hier een hele scherpe bocht met maken omdat boven “overhang” zit.

1 like

Je kan wel eens gelijk hebben… @septentrio was er nochtans wel in geslaagd, zie foto:

5 likes

Ja hoor, werkt perfect! Gewoon even de springbar installeren als het bandje al op de lug ligt. Dus niet tussenduwen achteraf, dat werkt niet.

1 like

De Shiny side of the Moon…

Of toch de Dark side?

23 likes

7 likes

Nog volop in de witte broodsweken :grin:

16 likes

Logisch! Schitterend. Goed setje ook.

1 like

11 likes

Dat bandje is echt zo gaaf. Heeft toevallig iemand een idee welk bandje het meest op die van de DSOTM lijkt? Ik wil er heel graag een in 20mm lug breedte.

2 likes

X’s and O’s

3 likes

11 likes

Mag je hier alleen plaatjes posten of ook vragen stellen? Zo ja,

1. Ik heb zelf een Omega automatic de Ville Zie hier

Wat is het verschil tussen een Omega de Ville en een Omega Seamaster de Ville?

1. Ik zou graag een mooie (geen idee of dat kan) originele Omega band met (dit vooral) een originele Omega gesp hebben. Wie heeft tips waar ik dat aan kan schaffen?

9 likes

4 likes