Omega Only (Deel 2)

Hier ook maar even onder de aandacht, ik ben op zoek naar een zwarte omega nato (zoals geleverd in de grote speedy doos). Mocht iemand er een hebben liggen die weg mag dan hou ik me aanbevolen!

12 likes

4 likes

1e Kerstbuit is al binnen :christmas_tree: :santa: :foot:🏻 :grin:

13 likes

Merry christmas!:evergreen_tree:

6 likes


Wonderlijk hoe een ander horlogebandje, je een horloge weer vaker laat dragen. Deze verloor mijn interesse langzaam maar zeker, ik dacht zelfs aan verkoop, maar het is z’n gaaf en origineel exemplaar en met dit bandje weer helemaal terug.

5 likes

4 likes

19 likes

Crosspost… Maar als je er met je 70 jaar nog zo uit ziet mag het wel.

10 likes

Deze, maar dan met de oranje 6-9-12. Die komt nog een keer terug in de collectie

Edit: plaatje van mijn ex

8 likes

Afgelopen zomer een aantal modellen Seamaster bekeken en gepast in Rotterdam en ik was eigenlijk meteen betoverd. De two-tone stond op rubber en droeg verrassend comfortabel.

Ik heb nu het plan om de Seamaster rond de zomer te kopen en er nog even naar toe te sparen. Nu alleen nog een kleur kiezen. :smile:

12 likes

Ik zit er de laatste tijd ook verlekkerd naar te kijken. Eerst wou ik de grijze, dan de witte, de blauwe en nu terug de witte :sweat_smile:

2 likes

Haha ja ik heb die twijfel ook niet eerder gehad bij een model. Ik vond die witte ook wel erg tof, maar blauw ook lekker tijdloos en heeft dan toch een kleurtje. Maar daarna begon zwart me weer meer te trekken.

Achja, gelukkig heb ik nog een paar maanden. :crazy_face: Kijken of we daarna kwantumkorting kunnen krijgen bij een AD samen? :cowboy_hat_face:

Korting klinkt altijd goed :partying_face:

Zwart wil ik niet omdat al m’n horloges al zwart zijn. Blauw is echt een kameleon: de ene keer zo fel en de andere keer bijna zwart, afhankelijk van de lichtinval.

En dan die sunburst op de grijze :ok_hand:

1 like

7 likes

11 likes

Sinds enkele weken nu de 1171 op de Speedmaster.
Ik had in het verleden al een Speedmaster op de moderne stalen band en heb deze toen weer verkocht. Vond de band te grof en te groot.

Nu weer een nieuwe gekocht met een lederen band met vouwsluiting. Draagt ook prima trouwens en deze 1171.
Geeft het horloge zo een ander gevoel.
De mogelijkheid tot fijnafstelling in de oude sluiting is heerlijk. Voor mij in ieder geval een winnaar.

Service bij W&V was ook top. Nieuwe band voor minder dan waar ze hier soms tweedehands voor weggaan.

Al met al een aanrader voor de speedmaster bezitters.

7 likes

Referentie 2201.50.00.
Bauhaus heeft een 2500C uurwerk.

Hier een 2500D:

14 likes

Heren van de tijd🙂,

Vraagje, nu heb ik een Omega met cal 354 “bumper” uurwerk op het oog. Nu weet ik dat bumper uurwerken lastig te servicen zijn. Maar hoe zit het met onderdelen? Is dat een beetje te doen?

Schaamteloze crosspost

14 likes

8 likes