Omega Only (Deel 2)

Mijn Omegaatjes:

16 likes

Mooi! Die derde van rechts, op de nato, welk model en periode is dat?

Omega Geneve. Precieze jaar weet ik niet; eind zestiger of zeventiger jaren?

8 likes

Erg mooi! Bedankt.

Mooie combi! Weet ik uit ervaring :wink:
Ruud van Punte juweliers is een echte liefhebber

Is dit een 39 mm?
Is toch mooi in al zijn eenvoud.

De railmaster is inderdaad 39mm. Erg fijne maat!

1 like

Happy me!

10 likes

#speedyprospam

13 likes

Iets met dinsdag en snelheid.

:sunglasses:

19 likes

Bandje … :see_no_evil: maar het horloge zelf is natuurlijk helemaal top! :wink:

1 like

Hahaha. Moet toch wat. Vind het nog geen gemakkelijke met dat oranje… :see_no_evil:

1 like

Vers terug van service. Niet vaak eerder gehoord dat er fabrieksdefecten in een jonge Omega zaten. Maar alles is keurig opgelost.

12 likes

Probleem met de balans?

Er was in de fabriek iets verkeerd gegaan met de wijzerplaat denk ik. De index op 11 uur was beschadigd en die op 12 verkleurd. Erg vreemd, kan me niet goed voorstellen dat dit door de QC komt.

Een jaar na aankoop (dus met nog ruim 4 jaar garantie resterend) terug gebracht naar een service center en onder garantie zijn de wijzerplaat, wijzers, pakkingen en kroon vervangen. En is het uurwerk direct meegenomen in de service.

Daarnaast voor 75 Euro de band schroeven laten vervangen. Die waren al beschadigd toen ik het horloge kocht (gebruikt exemplaar).

Kreeg er nog een servicepas, een mooie rode Omega service pouch en een Omega poetsdoek bij. Niet slecht voor 75E. Wel slecht dat een horloge zo de fabriek mocht verlaten in eerste instantie…

4 likes

Ah joh, nu is ie weer knap

1 like

Zijn net mensen daar :smile:
Wel mooi opgelost zo, geniet er van!

1 like

Kan ik ergens aan de hand van de servicepas opzoeken wat ze precies hebben gedaan? Ik zie niks op de factuur van schaap en citroen staan.

Dan ligt het serviceverslag nog bij S&C

Wat raar. Ik zou verwachten dat ze dat er bij leveren.