Omega Only (Deel 2)

Beetje rommelen om de blauwe lume van de Globemaster naar voren te halen

18 likes


Vandaag heb ik de kroon gewisseld van mijn Connie, ik had deze al een tijdje liggen maar had niet de goede stem. Helaas is er een licht kleur verschil te zien wat de kroon is new old stock, ik had het vermoeden dat de oude kroon niet bij dit horloge hoorde omdat je normaal gesproken de kroon met de vlakke kanten ziet ( het is een 168.005 cal 561 ) ik dacht van 1968, op het Omega forum waar ik dit horloge heb laten zien werd gezegd dat enkele van deze connies orgineel met mijn oude kroon bestonden ( een kroon met 4 inkepingen ) nu ik het kleur verschil zie en mijn originele kroon perfect bij het horloge kleurt denk ik dat ik een van deze horloges heb geleverd met een afwijkende kroon. Misschien zijn er kenners die er wat over kunnen zeggen? Alvast mijn dank, voorlopig draag ik hem met de nieuwe kroon maar zal hem zeker nog eens wisselen.

6 likes

De gouden jongen vandaag weer eens. Net een beurt gehad. Loop weer perfect. Had bedacht om hem te verkopen maa hij is wel heel erg lekker.

8 likes

Terug van full service. Ik heb hem eigenlijk nauwelijks gemist…

9 likes

Hmmm. Toch heeft het wel wat, zo’n oudere Seamaster. Interesse in een Aqua Terra misschien? Ruildealtje is zo gemaakt.

2 likes

Had je opgemerkt dat het de midsize is? Daarmee vervliegt je interesse, denk ik.

1 like

Hmm. Correct. Da’s nou jammer.

Ik heb een Aqua Terra met blauwe plaat op staal. Laatste model. Die mag vertrekken. Ik dacht dat dit misschien een leuke ruildeal zou kunnen zijn, maar op naar de volgende dan maar.

7 likes

Zeker, maar daarmee zou ik jou tekort doen.

1 like

Ik had je sowieso vet laten bijbetalen natuurlijk :grimacing:.

Draagt hij echt klein? Ik vind de patina wel echt mooi erop.

1 like

Sta me toe je een appje te sturen.

1 like

Volgaarne.

1 like

Ja…ik heb 17,5cm pols en het voelde als damesklokje…dat mocht ook wel want hij was van mijn vrouw :upside_down_face:

2 likes

Volgens mij zijn mijn polsen vergelijkbaar met die van Siedo en ik ben van mening dat je het beste de 41 kunt nemen:

12 likes

Wat voor ref is dit? Heel cool!

FFING beautiful

1 like

Schaam je

Geen idee of hij al eerder hier heeft gestaan maar 30 minuten aan nieuwe 2021 modellen.

1 like

Dit is de Speedmaster Racing Michael Schumacher World Champion 2000 Limited
Edition

1 like

:heart_eyes:

16 likes

2 helden!

17 likes